MINAROWIE profesja do wysp chaosu:Pochodzenie
i Historia: pochodzę z wyspy Minostja. Historia powstania profesji jest
niedokładna i niepełna poniewasz zanim ją zapisano przekazywana była ustnie, co
spowodowało powstanie wielu błędów i braków w informacjach, innymi słowy
wiadomo tylko, że została stężona przez AFENRYTÓW, czyli przodków dzisiejszych
pół afenrytów, co do rozwoju i ewolucji samej profesji i tego, dlaczego
powstała nic niewiadomo, ale podejrzewa się, że powstała, aby mogli się bronić
przed napastnikami, powodem pych podejrzeń jest bardzo rozbudowany arsenał
technik i zdolności obronnych Minorów, co ciekawe rzadko, kiedy w ich rękach
znajdziesz broń, co nie oznacza, że nie potrafię jej używać. Ich metody walki
opierają się na walce wręcz i walce przy pomocy manipulacji umysłem.
Podział i informacje o
zdolnościach: Zdolności majorów pochodzę z ich
ciał i mają związek z magią życia jednak, że przenikają ich tagrze inne
pierwiastki magii pozowane ściśle z życiem, powietrze, woda, ziemia.
Więc maję prawo uzupełniać nimi
swoje techniki.
Podział
zdolności:
Są to techniki
polegające na podniesieniu walorów ciała po granic przekraczających wszelkie normy
za celne późniejszego okresowego kalectwa utraty przytomności na dłuższy okres
lub nawet śmierci w przypadku braku ( pp), jeśli istnieję to śpiączka do póki
ktoś nie wykorzysta np. leczenia krytycznych obrażeń – przechodzi w stan utraty
okresowo przytomności.
Np. tworzenie
magicznej źrenicy o nazwie,
korge-rajke-ganlub rozwój innych zmysłów.
Pozwala na
tworzenie tagrze iluzji.
- Techniki
przepływu energii:
Pozwalają na
kontrole energii w ciele przeciwnika, swoim własnym i otaczającym nas świecie.
- Techniki
kumulacji energii w ciele: ( dusza bestii)
Techniki pozwalające
przez spalenie mocy zwiększać statystyki i lub obrażenia przez kumulacje np.
energii pędu.
Majorowie
profesja w świecie wysp chaosu stosunki z innymi rasami:Majorowie
to profesja, która posiada bardzo duże poważanie w świecie wysp chaosu.
Stosunek do dumpeali: podejście do dunpeali
członków tej profesji jest swoiste i można je określić jednym zdaniem wspupraca
to zbyt duże słowo po prostu dobrze płacicie
„ szanujemy was za honorowość, ale nie ufamy ”.Stosunek do Marathów: świadomość
waszego istnienia poprawia nam humor zawsze jest, z kim pić w karczmie.
„Jesteście przyjaznymi nieznajomymi, ale
to może was” kiedyś zgubić. Stosunek do reszty ras : Nie obchodzi
nas wasze istnienie dla nas możecie zostać zabici.
„ Jesteście nudni i dla nas obojętni”Sami o sobie: zawsze spokojni i zrównoważeni,
ale to tylko pozory,
nasz szacunek dla
życia kończy się tam gdzie kończy się nasza tolerancja. Dobra masz racje, ale jedna kwestia mnie wkurza: to nie jest magia i sztuki walki, a magiczne sztuki walki nierozdzielaj tego. Rozdzielam wszystkie style magiczne i przypisuje im konkretny żywioł i umiejętności.
Poprawki do planu pierwotnego. Pierwszy plan uznałem za trochę błedny i wyznaczam im 4 ścieżki do wyboru(teraz można kroczyć tylko jedną ścieżką powiązaną z jednym zywiołem co będzie wzbogacało ich zdolnosci walki tzn. że nie będą potrafili rzucać zaklęć związanych z rzywiołem a będą mogli wzbogacać zdolności walki za pomocą tych żywiołów):
styl srebnego miecza
Styl jest przypisany żywiołowi powietrza. Sam styl i pozycje, które stosuje sę bardzo płyne i finezyjne co nie jest tylko zabiegiem kosmetycznym ale ułatwia przepływ energii przez ciało i umożliwia szerokę kontrolę nad nią, do tego stopnia że są oni w stanie zmieniać jej przepływ w przyrodzie, a także używać jej do zadawania obrażeń sama mocą.Kontrola mocy to nie wszystko moga osadzić energię w manifestacji jego żywiołu np. udeżyć silnym strumieniem powietsza z osadzonę w nim energią.
elementem rozwijającym percepcje tego stylu jest
korge-rajke-gan(rozwój percepcji wzroku).
styl narodziny bestii
temu stylowi przypisany jest żywioł ziemi.
ten styl jest odwzorowaniem ruchów wilka(lub innego zwierzęcia) co ciekawe podróżują oni z kompanem najczęściej z jakimś gatunkiem czworonożnego dzikiego zwierzęcia np. wilk panterra itp.(może byc to każde zwierze to są tylko przykłady, zalecane jest duże zwierze), który jest im przydatny jako broń czy tropiciel sam może współpracować w a rozbudowie specjalizacji ale swoich nie posiada za to posiada bogaty wachlasz umiejętności
np. co do kwestii rozwinientej percepcji to posiadaję bardzo czuły węch który w fazie końcowej jest zdolny wzmocnić zapach około 1000 razy.
co do możliwości tego stylu to są oni zwionzani bardzo mocno ze swoją zwieżencą naturą co wpływa na ich agresje w walce i odzwierciedla to możliwość czasowego skoku statystyk.
styl wielkiej cielesnej fali
temu stylowi jest przypisany żywioł wody
sposub poruszania w tym stylu jest podobny do sumo zdolności tego stylu polegaję na zmianie wielkości elementów sfojego ciała poprzes swoiste nadmuchanie i powiekszenie mas
y.
rozwinienta percepcja jest zwionzana z doskonałum czuciem ciała i
równowagi w przestszeni
plusy
-Zwiność +1
-Inicjakywa +1
Minusy
- Retoryka -1
-Opanowanie -1
PODWUJNE BONUSY
Gotowość Bojowa
Kordynacja