Wyspy Chaosu
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksAktualnościGallerySzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Odporności

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Odporności Empty
PisanieTemat: Odporności   Odporności I_icon_minitimePią Lut 15 2008, 14:07

Temat odporności tyczy sie tego że po zmianach w mechanice gry niektóre odpornosci straciły sens a inne nabrały nowego sensu.

obecne odporności i co za nie odpowiada na początku:

Od Mocy:(przepisujemy wartość mocy)
życie
śmierć
ogień
woda
ziemia
powietrze
eter
chaos

Od Umysłu:
Uroki
(magia umysłu, wpływanie wbrew woli na umysł lub magiczne zmiany losu
postaci, telepatia, ujawnianie wszelkiej maści[magii i takich tam])
Klątwy (klątwy WSZELKIE)

Od Kondycji: (chodzi zarówno o magiczne jak i niemagiczne odporności)
Trucizny
Kwasy

Odporności na obrażenia na starcie 0

Układ Hybrydowy odporności na obrażenia:

Bazuje na umiejętnościach odpornościowych takich jak łuski grubsza skóra itd.

Po wykupieniu Umi. przybiera ona bazowe 2 ptk. odporności na dane obrażenia.
To jest normalne nie?
No to teraz przejdźmy do drugiej części.
Od 15 lvl łuska, skóra czy jaka tam cholera dająca odporność może zacząć ewoluować:
wybiera
się 2 z 3 odporności które można powiększać przy danej umi. musi to być
wpisane w opisie umiejętności. Czyli mamy na poczętku po 2 wyparowań do
każdej odporności. A dalej możemy już zwiększać o 1 na poziom główną
odporność i o 1 na 2 poziomy odporność poboczną. 3cia odporność nie
może być powiększana.

Jeszcze jedna uwaga powyżej 40 ptk. Przy
zakładanych ciężkich zbrojach wszystkie ograniczenia dawane przez
zbroje są 2krotnie wieksze. A zbroje lżejsze trzeba dopasowywać do
nietypowego kształtu ciała lub innej anomalii która przeszkadza przy
typowych zbrojach, aby nie miały ograniczeń. Taka ochrona nie wygląda
źle chyba ze tak wynika z umiejętności.

co 10 ptk. zwiększa o 1 ptk. koszt zaklęć. W przypadku zaklęć powyżej 100 PM przekłada się to już na procenty czyli o 1 %.

W praktyce to wygląda tak:

Paladyn (Półsmok) Shindary lvl 20

Od
15 lvl wziął zdolność podskórne łuski. jego ciało pokryło się łuskami
przykrytymi warstwą skóry która je ukrywa. Nie rozpoznawalne bez
rozcięcia skóry. Umiejętność daje dodatkową odporność na
sieczne(główne) i kłute(poboczne). Odrazu wykupił 1 ptk odporności na
kłute i sieczne.
W tej chwili ma 8(6 dokupione +2 podstawowe)
odporności na sieczne, 5 (3 dokupione +2 podstawowe) odporności na
kłute i 2(podstawowe) odporności na obuchowe dzięki łuską.


Do przegadania i przeliczenia. Trzeba sprawdzić wartości i jak coś je zmienić.


Ostatnio zmieniony przez Zirgin dnia Sob Maj 31 2008, 08:56, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
Issir
The Force is with u young Padawan
The Force is with u young Padawan
Issir


Male Liczba postów : 1044
Age : 35
Skąd : The Great Dunpeal Empire
Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :)
Registration date : 14/01/2008

Odporności Empty
PisanieTemat: Re: Odporności   Odporności I_icon_minitimeSro Sie 27 2008, 11:19

Na mocy nowych ustaleń odporności zostały usunięte są teraz dostępne wyłącznie przez odpowiednie umiejętności.
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Odporności Empty
PisanieTemat: Re: Odporności   Odporności I_icon_minitimePią Sie 29 2008, 20:07

Nadal płacze za nimi Sad
Powrót do góry Go down
 
Odporności
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Wyspy Chaosu :: Śmietnik :: Archiwum-
Skocz do: