Wyspy Chaosu
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksAktualnościGallerySzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Co można zrobic w jedną rundę?

Go down 
3 posters
AutorWiadomość
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Co można zrobic w jedną rundę? Empty
PisanieTemat: Co można zrobic w jedną rundę?   Co można zrobic w jedną rundę? I_icon_minitimePią Sie 29 2008, 11:31

Jedną akcję standardową, jedną akcję szybką oraz  do 3 akcji natychmiastowych.
Akcje bierne odbywają się zależnie od sytuacji zazwyczaj w trakcie rundy przeciwnika.
Akcje natychmiastowe to akcje wynikające z umiejętności i sprzętu postaci. Np. bardzo szybkie wyciągniecie drobnego przedmiotu dostępnego z dostosowanego do tego pasa.

Akcja standardowa(zgodnie z umiejętnościami):
marudzenie w czasie walki na Mistrza Gry Very Happy (Całkowicie popieram Zirgin)
ataki i deklaracja parowań
Wyjęcie/schowanie broni/przedmiotu
Zejście z/wejście na konia
Bieg (Szybkośc*2 w [m])
Chód (Szybkośc w [m])
Szarża(Szybkośc/2 w [m] i atak)
Powstanie (Wstanie z ziemi - nie z martwych)
Rzuty (przedmiotami, pochodniami, itp.) i czynności niekonwencjonalne
Deklaracja zasadzki
Szarża konna/Atak z lotu


Akcje szybkie:
Krzyczenie/mówienie
Krok (Szybkość/4)
Przykucanie/podniesienie się z przykucnięcia
Padanie
Wyciągnięcie drobnego przedmiotu

Akcje bierne:
uniki
Blok tarczą
Akcje bierne deklarowane:
parowania
Zasadzka
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Co można zrobic w jedną rundę? Empty
PisanieTemat: Re: Co można zrobic w jedną rundę?   Co można zrobic w jedną rundę? I_icon_minitimeNie Maj 13 2018, 12:34

marudzenie w czasie walki na Mistrza Gry - Każdy offtop może oznaczać akcje wykonywaną przez postać.
ataki i deklaracja parowań - Można całą akcję poświęcić, aby wykonać tyle ataków na ile wskazują umiejętności postaci. Zamiast części lub wszystkich wybranych ataków można zadeklarować parowanie ciosów przeciwników do następnej twojej rundy (Deklaracja akcji biernej).
Bieg (Szybkośc*2 w m) - podczas biegania w walce nie można pokonać więcej metrów niż ma się wytrzymałości*5.
Atak z doskoku - można doskoczyć do przeciwnika i go raz zaatakować z najwyższą premią. Prędkość jest zaokrąglana w dół.
Rzuty (przedmiotami, pochodniami, itp.) i czynności niekonwencjonalne - bujanie się na żyrandolu, zwisanie na lianie, skakanie na bungee. Czynności niekonwencjonalne.
Deklaracja zasadzki - Tak jak w przypadku parowania można zdecydować na wykonanie akcji biernej o nazwie zasadzka. Pozwala ona wykonać jeden atak z maksymalną premią w rundzie przeciwnika jak tylko wejdzie on w zasięg broni i spełni postawione warunki, np. "uderzam pierwszego który wejdzie przez drzwi". Jeżeli nikt nie wejdzie przez drzwi akcja nie zostanie wykonana. Działa tylko do początku następnej rundy gracza.
Atak z lotu/Szarża konna - Jeden atak na rundę, który polega na natarciu na przeciwnika z pełną prędkością i uderzenie bronią posiadaną w ręku. Obrażenia otrzymują modyfikator +2. Po ataku postać zazwyczaj znajduje się za przeciwnikiem. Cały ruch powoduje przebycie odległości równej prędkości biegu konia/lotu istoty latającej.

Akcje Szybkie:
Krzyczenie/mówienie -można wypowiedzieć jedno zdanie.
Krok (Szybkość/4) - zaokrąglana w dół.


Akcje bierne:
uniki - Akcja pozwala wykonać tyle uników pomiędzy swoimi rundami, ile wskazuje umiejętność.
Akcje bierne deklarowalne:
parowania - aby wykonać jakiekolwiek parowania, należy to zadeklarować w swojej rundzie. Nie da się jednocześnie parować i biegać. Akcja bierna parowania jest ściśle powiązana z akcją standardową ataku i parowania. Parowanie się kończy wraz z początkiem następnej rundy.
Zasadzka - aby wykonać zasadzkę, należy to zadeklarować w swojej rundzie i dodatkowo podać warunek. Nie da się jednocześnie przygotowywać zasadzki i biegać (robienie an drutach też odpada Balroggu). Akcja bierna Zasadzka jest ściśle powiązana z akcją standardową Zasadzka. Bez zużycia akcji w swojej rundzie na zasadzkę nie da się wykonać akcji biernej zasadzki w rundzie przeciwnika. Zasadzka się kończy wraz z początkiem następnej rundy.
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Co można zrobic w jedną rundę? Empty
PisanieTemat: Re: Co można zrobic w jedną rundę?   Co można zrobic w jedną rundę? I_icon_minitimeCzw Sty 17 2019, 08:10

up.
Powrót do góry Go down
polonusx
Początkujący Atianin
Początkujący Atianin



Male Liczba postów : 1
Age : 43
Skąd : Olsztyn
Registration date : 25/08/2017

Co można zrobic w jedną rundę? Empty
PisanieTemat: Re: Co można zrobic w jedną rundę?   Co można zrobic w jedną rundę? I_icon_minitimeCzw Lut 04 2021, 22:36

Do akcji standardowych: Prośbę, Modlitwę Cud dodać.
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Co można zrobic w jedną rundę? Empty
PisanieTemat: Re: Co można zrobic w jedną rundę?   Co można zrobic w jedną rundę? I_icon_minitime

Powrót do góry Go down
 
Co można zrobic w jedną rundę?
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Wyspy Chaosu :: Mechanika :: Mechanika Ostateczna-
Skocz do: