Jedną akcję standardową, jedną akcję szybką oraz do 3 akcji natychmiastowych.
Akcje bierne odbywają się zależnie od sytuacji zazwyczaj w trakcie rundy przeciwnika.
Akcje natychmiastowe to akcje wynikające z umiejętności i sprzętu postaci. Np. bardzo szybkie wyciągniecie drobnego przedmiotu dostępnego z dostosowanego do tego pasa.
Akcja standardowa(zgodnie z umiejętnościami):
marudzenie w czasie walki na Mistrza Gry
(Całkowicie popieram Zirgin)
ataki i deklaracja parowań
Wyjęcie/schowanie broni/przedmiotu
Zejście z/wejście na konia
Bieg (Szybkośc*2 w [m])
Chód (Szybkośc w [m])
Szarża(Szybkośc/2 w [m] i atak)
Powstanie (Wstanie z ziemi - nie z martwych)
Rzuty (przedmiotami, pochodniami, itp.) i czynności niekonwencjonalne
Deklaracja zasadzki
Szarża konna/Atak z lotu
Akcje szybkie:
Krzyczenie/mówienie
Krok (Szybkość/4)
Przykucanie/podniesienie się z przykucnięcia
Padanie
Wyciągnięcie drobnego przedmiotu
Akcje bierne:
uniki
Blok tarczą
Akcje bierne deklarowane:
parowania
Zasadzka