Wyspy Chaosu
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksAktualnościGallerySzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Magia Ognia

Go down 
4 posters
AutorWiadomość
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimeWto Sty 15 2008, 12:24

Ognisty pocisk – Czarodziej tworzy mały płomień, który zamienia w kulkę ognia, którą miota w cel. Pocisk nie wybucha, a jedynie przepala cel.
(Obrażenia:4, PM: 1, Obszar:-, Zasięg: wzroku, Opóźnienie:5, Czas trwania:-)

Ognista strzała – Czar wymagający większej koncentracji, gdyż mag tworzy z Mocy Ognia podłużny walec, który zamienia w płonącą jasnym płomieniem strzałę, którą rzuca w cel. Pocisk pozostaje niematerialny, zadaje jedynie obrażenia od wysokiej temperatury. (Obrażenia:8, PM: 2, Obszar:-, Zasięg: wzroku, Opóźnienie:5, Czas trwania:-)

Kula Ognia – Mag koncentruje moc w obu dłoniach, w których pojawia się bardzo jasna kula płomieni o średnicy ok. 6 cali (15cm), którą następnie Mag rzuca w cel. Po uderzeniu następuje gwałtowna eksplozja, która pali wszystko w obszarze działania. (Obrażenia:15/9, PM: 3, Obszar: cel, Zasięg :wzroku, Opóźnienie:6, Czas trwania:-)

Pomniejszy Deszcz Ognisty – Mag unosi ręce w górę, wysyłając swoja moc w górę (od 1 do Moc x 1m, choć maksymalna wysokość można zwiększyć przez użycie większej Mocy), aby utworzyła koło płomieni o zasięgu zależnym od Maga. Następnie z niego spada deszcz iskier i pocisków ognistych, które spopielają wszystko w zasięgu działania, poza samym Magiem. Może on koncentrować się, by w czasie działania inne cele nie zostały trafiane, ale nie może wtedy robić nic więcej.
(Obrażenia:20, PM: 4, Obszar:10m2, Zasięg: wzroku, Opóźnienie:8, Czas trwania:2 rundy)

Przyzwanie Eramona – Mag koncentruje swoją Moc na podłożu, z którego wyłania się płomień przyjmujący kształt istoty o 4 rękach, 6 nogach i wzroście ok. 1m. Ów twór z każdej dłoni może rzucać jednocześnie Ogniste strzały. Eramon jest obdarzony szczątkową inteligencją, wykonuje polecenia Maga, który go stworzył.
(Obrażenia:-, PM: 25, Obszar:-, Zasięg:-, Opóźnienie:12, Czas trwania:3h)


Ognista Tarcza – Zaklęcie tworzy pawęż z pola płomieni. Tarcza ochrania Maga przed obrażeniami fizycznymi i czarami (zasłona jak zwykła tarcza, jednakże nic nie waży). Nie utrudnia ruchów Maga. Obiektom, które się z nią zetkną, zadaje obrażenia.
(Obrażenia:2, PM: 1, Obszar:-, Zasięg:-, Opóźnienie:5, Czas trwania:2 tury, Obrona:1)

Ognista Skóra – Czar owija Maga w płomienie, które łagodzą wszelkie ciosy fizyczne i bronią przed pociskami. Nie utrudnia ruchów Maga, a wszystkim obiektom, które zetkną się z nim, zadaje obrażenia.
(Obrażenia:4, PM: 2, Obszar:-, Zasięg:-, Opóźnienie:5, Czas trwania:3tury, Obrona:3)

Ognista Zbroja – Tworzy ze skondensowanych płomieni wariacje zbroi płytowej, płytkowej i kolczugi, dopasowującej się do aktualnie noszonego ubrania Maga. Żadna część ciała nie zostaje odsłonięta. Nie utrudnia ruchów Maga, a wszystkim obiektom, które zetkną się z nim, zadaje obrażenia.
(Obrażenia: 7, PM:3, Obszar:-, Zasięg:-, Opóźnienie:7, Czas trwania:4tury, obrona:6)


Palnik Egona – Mag koncentrując się tworzy na końcu palca wskazującego jednej dłoni strumień maksymalnie skondensowanej energii magicznej ognia, o bardzo wysokiej temperaturze (1000 stopni C). Wygląda jak jeden podłużny płomień. W wypadku tego zaklęcia, temperaturę można zwiększać w nieskończoność.
(Obrażenia:100/s, PM: 20/10, Obszar:-, Zasięg: 10cm, Opóźnienie:15, Czas trwania:1min.)


Płomienna broń Furina – Zaklęcie otacza płomienną aurą broń, która nie dość, że pali trafiony cel, to wysyła w kierunku uderzonego celu kierunkową eksplozję. Owa eksplozja działa jedynie na cel ataku, działa miejscowo.
(Obrażenia:+10, PM: 8/3, Obszar:-, Zasięg:-, Opóźnienie:9/ 5, Czas trwania:1h)

Płomienna broń Furina (2) – Zaklęcie otacza płomienną aurą broń, która reaguje na ruch broni wyzwalając kierunkowe fale płomieni, odpowiednio wysokie pionowe ostrze ognia o wysokości 2 m lub poziomą fale ognia o szerokości 5m. Ostrze działa na pojedynczy cel, a fala na wiele celi.
(Obrażenia:60 pion/20 poziom, PM: 10/4, Obszar:-, Zasięg: wzroku, Opóźnienie:9 +5/4 , Czas trwania:1h)


Wybuch Ognia – Czar jest rzucany, gdy mag zostaje otoczony przez przeciwników, mag tworzy otaczającą go bańkę z ognia, która po zakończeniu inkantacji wybucha z dużą siłą rażąc wszystko w promieniu 10 m od maga.
(Obrażenia:150, PM:17, Obszar:10 m, Zasięg: 0m, Opóźnienie:7, Czas trwania: - .)


Ognisty Pięciokąt Furina – To potężne zaklęcie Furin stworzył, aby radzić sobie z silnym przeciwnikiem. Czar tworzy wokół celu lewitujący przy ziemi jarzący się czerwienią foremny pięciokąt. Z wierzchołków pięciokąta wylatują ogniste lance, które przebijają przeciwnika. Lance mają temperaturę 600-700 C.
(Obrażenia: 500, PM: 100, Obszar: - , Zasięg: wzroku, Opóźnienie:20, Czas trwania: - .)

Piekielny Dwunastościan Furina – Zaklęcie jest rozwinięciem Ognistego Pięciokąta Furina, mag tworzy płonący dwunastościan foremny wokół celu zamykając go w środku. Z wszystkich 20-stu wierzchołków dwunastościanu wylatują ogniste lance o kształcie ostrosłupa prawidłowego pięciokątnego, które przebijają przeciwnika i przez pięć rund obracają się powodując straszliwe obrażenia. Lance mają temperaturę 600-700 C.
(Obrażenia:2000/1000), PM: 350, Obszar: - , Zasięg: wzroku, Opóźnienie:25, Czas trwania: 5 r .)

Śmiertelny Dwunastościan Furina – Zaklęcie jest ostateczną formą Ognistego Pięciokąta Furina, mag tworzy płonący dwunastościan foremny wokół celu zamykając go w środku. Na wszystkich 30-stu krawędziach pojawiają się ogniste koła tnące o szerokości krawędzi dwunastościanu, które tną cel przez pięć rund zadając śmiertelne obrażenia. Koła tnące mają temperaturę 1000-1200 C.
(Obrażenia:6000/3000 na rundę, PM: 650, Obszar: - , Zasięg: wzroku, Opóźnienie:30, Czas trwania: 5 r.)
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimeCzw Sty 24 2008, 14:45

wielościany furina - jak dla mnie rzucenie 2 i 3 poziomu tego zaklęcia to nie kfestia opóźnienia a kilku tur. bo w końcu za 20 opóźnienia macie 500 obrażeń [ja bym to do 25 zwiększył]. ale za 25 juz masz 2000 + 1000x5rund tam, przy 30 opóżnienia masz 6000+3000x5rund. czy tylko mi wydaje sie to przegięcie?

jak dla mnie:
2 poziom rzuca sie 1 turę i 3 rundy (1,5 minuty - zadaje 7000 obrażeń za 350PM)
3 poziom rzuca się 3 tury (3 minuty - to i tak cholernie mało jak za zaklęcie które zadaje łącznie 21000 obrażeń za 650 PM. Smok tego nie przeżyje jak mu sie odporności nie udadzą... jednego zaklęcia)
koszt bym chyba podwoił albo o 50% zwiększył przy okazji bo jest to CHOLERNIE mocne.
ah jeszcze jedno - od wysokiego poziomu to. 1 poziom od 40, drugi od 60, 3 od 80 czy jakoś tak
Powrót do góry Go down
Furin
Masa Ciemnej Masy
Masa Ciemnej Masy
Furin


Male Liczba postów : 110
Age : 36
Skąd : Seroth - Brishin
Registration date : 16/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimeCzw Sty 24 2008, 23:47

hej no czemu?? mi sie niepodobają te zmiany, po pierwsze wojownik na 40 poziomie to gołymi rekoma pokona wywerne, po drógie magia ognia ma taką specyfike ze sporo zadaje ale jest magią prawie tylko bojowa, po trzecie na 50 levie bede miał już armagedonn, po czwarte dla mnie te 20 op to dużo
Powrót do góry Go down
Issir
The Force is with u young Padawan
The Force is with u young Padawan
Issir


Male Liczba postów : 1044
Age : 35
Skąd : The Great Dunpeal Empire
Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :)
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePią Sty 25 2008, 10:18

na 40 poziomie wojownik po prostu jest silny. Niewiem co zabije ale jest silny. ale nikt nie przeżyje rego twojego dwunastoscianu czy jak to tam. (Jesli już go trafi to kaplica. Chyba że ma duże odporności. ) więc podnoszenie wymagań tego cholerstwa jest jak najbardziej na miejscu.
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePią Sty 25 2008, 11:54

coś w tym jest Smile a poza tym zauważ że opóźnienie ci rośnie wraz z lvlami co do wysokości lvlu jaki musisz mieć to nie do końca sie zgadzam ze Śmiercią.
Powrót do góry Go down
Furin
Masa Ciemnej Masy
Masa Ciemnej Masy
Furin


Male Liczba postów : 110
Age : 36
Skąd : Seroth - Brishin
Registration date : 16/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePią Sty 25 2008, 13:06

a moze tak??

Ognisty Pięciokąt Furina – To potężne zaklęcie Furin stworzył, aby radzić sobie z silnym przeciwnikiem. Czar tworzy wokół celu lewitujący przy ziemi jarzący się czerwienią foremny pięciokąt. Z wierzchołków pięciokąta wylatują ogniste lance, które przebijają przeciwnika. Lance mają temperaturę 600-700 C.
(Obrażenia: 500, PM: 100, Obszar: - , Zasięg: wzroku, Opóźnienie:20, Czas trwania: - .)

Piekielny Dwunastościan Furina – Zaklęcie jest rozwinięciem Ognistego Pięciokąta Furina, mag tworzy płonący dwunastościan foremny wokół celu zamykając go w środku. Z wszystkich 20-stu wierzchołków dwunastościanu wylatują ogniste lance o kształcie ostrosłupa prawidłowego pięciokątnego, które przebijają przeciwnika i przez pięć rund obracają się powodując straszliwe obrażenia, mag przez czas trwania zaklęcia musi byś skoncentrowany, nie może wykonywać innych akcji. Lance mają temperaturę 600-700 C.
(Obrażenia:2000/1000), PM: 350, Obszar: - , Zasięg: wzroku, Opóźnienie 30:, Czas trwania: 5 r .)

Śmiertelny Dwunastościan Furina – Zaklęcie jest ostateczną formą Ognistego Pięciokąta Furina, mag tworzy płonący dwunastościan foremny wokół celu zamykając go w środku. Na wszystkich 30-stu krawędziach pojawiają się ogniste koła tnące o szerokości krawędzi dwunastościanu, które tną cel przez pięć rund zadając śmiertelne obrażenia, mag przez czas trwania zaklęcia musi byś skoncentrowany, nie może wykonywać innych akcji. Koła tnące mają temperaturę 1000-1200 C.
(Obrażenia:6000/3000 na rundę, PM: 650, Obszar: - , Zasięg: wzroku, Opóźnienie:40, Czas trwania: 5 r.)
Powrót do góry Go down
Furin
Masa Ciemnej Masy
Masa Ciemnej Masy
Furin


Male Liczba postów : 110
Age : 36
Skąd : Seroth - Brishin
Registration date : 16/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePią Sty 25 2008, 13:08

przy czym ja już mam pierwszy poziom tego zaklęcia a mam 21 lev
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePią Sty 25 2008, 13:46

20 lvl to bardzo dobry lvl na pierwsze drugie bym dał przy 30 a trzecie przy 40

za to opóźnienia bym zmienił tak

1lvl zaklęcia
25
2 lvl zaklęcia
50
3 lvl zaklęcia
100
Powrót do góry Go down
Furin
Masa Ciemnej Masy
Masa Ciemnej Masy
Furin


Male Liczba postów : 110
Age : 36
Skąd : Seroth - Brishin
Registration date : 16/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePią Sty 25 2008, 14:11

ok ale bez tego zapisu "mag przez czas trwania zaklęcia musi byś skoncentrowany, nie może wykonywać innych akcji"
Powrót do góry Go down
Issir
The Force is with u young Padawan
The Force is with u young Padawan
Issir


Male Liczba postów : 1044
Age : 35
Skąd : The Great Dunpeal Empire
Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :)
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePią Sty 25 2008, 14:19

Właśnie wg mnie raczej z tym. wybacz ale takie zaklęcie po prostu wymaga cholernie wysokiej koncentracjii
Powrót do góry Go down
Furin
Masa Ciemnej Masy
Masa Ciemnej Masy
Furin


Male Liczba postów : 110
Age : 36
Skąd : Seroth - Brishin
Registration date : 16/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePią Sty 25 2008, 14:44

tomek ale 100 op to jest juz duzoczasu na przygotowanie tego zaklęcia
Powrót do góry Go down
Issir
The Force is with u young Padawan
The Force is with u young Padawan
Issir


Male Liczba postów : 1044
Age : 35
Skąd : The Great Dunpeal Empire
Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :)
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePią Sty 25 2008, 14:54

No ale nadal wymaga skupiena wg mnie. Tak wtgląda silna magia. Musisz być skupiony żeby ci magia niczym dzwignia nie wycisnęła mózgu przez uszy Smile
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePią Sty 25 2008, 15:12

100 jest na przygotowanie zaklęcia o niewyobrażalniej sile panie Ogniu Smile 650 PM to nie jest mało nie powiesz mi że to jak splunąć...
a kontrolowanie zaklęcia żeby kolesia poszatkowało jak trzeba też by się przydało no chyba ze nie chcesz mieć możliwości przerwania go w każdej chwili i że ma działać do końca bo ci ktoś kiedyś zrobi żarcik i zamieni się z toba miejscami po rzuceniu tego zaklęcia Razz
Powrót do góry Go down
Furin
Masa Ciemnej Masy
Masa Ciemnej Masy
Furin


Male Liczba postów : 110
Age : 36
Skąd : Seroth - Brishin
Registration date : 16/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePią Sty 25 2008, 16:19

ok zgadzam sie
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePią Sty 25 2008, 17:42

chyba powoli zaczynam lubić te jego odpisywanie Very Happy zupełnie nic nie wyrąza siebie tylko sie zgadza Very Happy
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePon Sty 28 2008, 08:42

ah Furinie Furinie dopiero zauważyłem twoje sformułowanie pt: 'magia ognia ma taką specyfike ze sporo zadaje ale jest magią prawie tylko bojowa'. a coś ty za niebojowe zaklęcie zrobił? może ich być cała masa - jak ta ognista tarcza/skóra na przykład - nie jest to czar stricte bojowy, choć do wykorzystania przeciw obrażeniom czyli i tak w walce. pamiętaj że magia ognista nie równa się magia bojowa. trza tylko KOMBINOWAĆ! Magia ognista w TWOIM wykonaniu staje się magią bojową, co mnie trąci brakiem inwencji, niestety - może jestem zbyt krytyczny, ale kto mi powie że nie mam racji? :-D
Powrót do góry Go down
Issir
The Force is with u young Padawan
The Force is with u young Padawan
Issir


Male Liczba postów : 1044
Age : 35
Skąd : The Great Dunpeal Empire
Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :)
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePon Sty 28 2008, 15:01

Myśle, że ta magia jak każda elementarna może być zarówno ofensywna jak i defensywna.
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePon Sty 28 2008, 20:01

Ta magia jak każda może wiele różnych rzeczy Smile tworzyć i niszczyć
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimeWto Lis 25 2008, 21:19

Kilka zaklęć zrobionych pod postać...:

Pirotechniczne zapalenie – sprawia że palny materiał zapłonie, nieważne czy jest mokry lub w inny sposób nie powinien się zapalić. Płomienie mogą być dowolnego koloru, i zachowują tą właściwość nawet jeśli podpalony przedmiot pali się przez następne kilka godzin.
(Poziom: 1, Obrażenia:-, Obszar:-, Zasięg: wzrok, Czas trwania:-)
Ognisty pocisk – Czarodziej tworzy mały płomień, który zamienia w kulkę ognia, którą następnie miota w cel. Pocisk nie wybucha, a jedynie przepala cel i uderza z impetem.
(Poziom: 1, Obrażenia: 1, Obszar:-, Zasięg: wzrok, Czas trwania:-)
Kształtowanie płomienia – Mag zaklina dany ogień, by nadać mu jeden dowolny kształt przez najbliższą minutę lub sam może go kształtować, co wymaga koncentracji na zaklęciu.
(Poziom: 1, Obrażenia:-, Obszar:-, Zasięg: wzrok, Czas trwania: 1 minuta)
Aura męstwa – Mag koncentruje w sobie moc wraz z cichą inkantacją, i zaczyna powoli ją wypuszczać w niewielkich ilościach, co sprawia, że zaczyna on inspirować wszystkich (zazwyczaj nieświadomych jego wpływu) w jego najbliższym otoczeniu sprawiając, że trudniej jest ich zastraszyć czy wpłynąć na ich wolę.
(Poziom: 2, Efekt: +5 do testów przeciw Opanowaniu przy testach strachu i odpieraniu wpływania na umysł, Obszar: 20m, Zasięg: Mag, Czas trwania:-)
Aura pogody ducha – Mag koncentruje w sobie moc wraz inkantacją, i wypuszcza ją w otoczenie, co sprawia, że osoby w okolicy trudniej wyprowadzić z równowagi, a wszystko widzą w lepszym świetle, niż jest w rzeczywistości.
(Poziom: 2, Efekt: +5 do testów Opanowania przy testach strachu i utrzymuje wysokie morale, Obszar: 20m, Zasięg: Mag, Czas trwania:-)
Przepalanie – Mag inkantując, wodzi palcem po celu zaklęcia, a pod jego dotykiem zostaje żarząca się linia która po skończeniu inkantacji znacznie zwiększa temperaturę i wtapia się w głąb materiału. Działa na wszystko, jedynie do określonej grubości.
(Poziom: 3, Obrażenia: 20/r, Obszar:-, Zasięg: dotyk, Czas trwania: 5 rund)
Jęzor ognia – Mag z jednym słowem mocy wskazuje cel. Efektem jest wystrzelenie płomienia o długości 10m i szerokości 1m, który razi wszystko w swoim zasięgu. W czasie trwania mag może zmieniać swoje cele, a także spacerować.
(Poziom: 3, Obrażenia: 3/r spowijające [cały cel], Obszar: szerokość 1m, Zasięg: 10m, Czas trwania: 3 rundy)
Wybuch – Mag koncentruje moc w jednym miejscu, które następnie gwałtownie wybucha płomieniami.
(Poziom: 3, Obrażenia: 3, Obszar: o średnicy 3m, Zasięg: wzrok, Czas trwania:-)
Uwiązanie zaklęcia – Zaklęcie dodawane jest do inkantacji innego zaklęcia, jako długie wstawki w trzy jego miejsca. Sprawia, że zaklęcie jest uwiązane do danego miejsca, i zostanie aktywowane przez dany nieskomplikowany czynnik – jak wejście w obszar humanoida, nastanie nocy, dotknięcie danego miejsca lub nawet myśl Maga, jeśli tylko jest w zasięgu oryginalnego zaklęcia. Uwiązanie zaklęcia działa nieprzerwanie do jego aktywacji, choć sam Mag może je rozproszyć, jeśli znajdzie się w bezpośredniej odległości.
(Poziom: 3, Obrażenia:-, Obszar:-, Zasięg: wzrok, Czas trwania: do aktywacji)
Ognista bańka – Zaklęcie zamyka Maga w bańce z przeźroczystego ognia o dużej temperaturze o średnicy ok. 4m. Owa bańka może unieść Maga na wysokość do 10m, on sam nie może wyjść z bańki przed upływem zaklęcia. Wszystkie ataki dystansowe mają 50% szans, że nie trafią, i kolejne 50% że drzewiec zostanie po prostu spalony. Drugim efektem zaklęcia jest możliwość rzucania ognistych pocisków samym spojrzeniem, które odrywają się od powierzchni kuli i mkną w cel – można naraz wystrzelić 3 pociski (nawet w kilka celów naraz (rzut na Zmysł Mocy na każdy cel, czy pociski trafiły). Mag nie jest ograniczony co do rzucania innych zaklęć, bańka nie przeszkadza wydostającym się z niej obiektów (poza samym magiem)
(Poziom: 4, Obrażenia: Pocisk = 1, Zetknięcie z bańką = 4, Obszar: zazwyczaj średnica 4m, Zasięg: Mag, Czas trwania: 1 minuta + 1 minuta za doładowanie zaklęcia)
Fale ognia – Mag przez znaki dłońmi i inkantację sprawia, że wokół niego, na ziemi, tworzy się płomienny okrąg (wysokości 1,5m), który wraz z końcem każdej części inkantacji (można ją kontynuować, za każdą falę wykorzystując tyle mocy, co za pierwszą, co skraca rzucanie kolejnych zaklęć poza pierwszym do jednej tury) wysyła w wybranym celu (po ziemi) falę ognia.
(Poziom: 4, Obrażenia: 4 + podpalenie, Obszar: szerokość 5m, wysokość 1m, Zasięg: 20m, Czas trwania:-)
Ognisty pochłaniacz – Mag zostaje spowity przez lekko lśniące pole, które wchłania płomienie z zewnątrz i przetwarza je w Moc, którą przekazuje magowi. Ogień niemagiczny jest mniej wydajny niż magiczny.
(Poziom: 4, Koszt: 1PM, Efekt: czary ognia nie zadają obrażeń – w zamian za to Mag zostaje doładowany PM w ilości kosztu zaklęcia -1; może absorbować niemagiczny ogień, co prowadzi do jego zgaszenia – średniej wielkości ognisko to 1PM, pochodnia nic nie daje, ale zostaje zgaszona, Obszar:-, Zasięg: dotyk, Czas trwania: 5 rund)
Mniejsze zgaszenie – Mag może zgasić pochodnię lub kilka świeczek w swojej okolicy przez spojrzenie na ogień i jedną głosową komendę.
(Poziom: 1, Obrażenia:-, Obszar:-, Zasięg: wzrok, Czas trwania:-)
Zgaszenie – Mag może zgasić ognisko do 2m wysokości, lub kilka świeczek czy pochodni w swojej okolicy przez spojrzenie na ich ogień i krótką inkantację.
(Poziom: 2, Obrażenia:-, Obszar:-, Zasięg: wzrok, Czas trwania:-)
Większe zgaszenie – Mag może zgasić niemal każdy ogień (może poza wulkanem) przez inkantację w swojej okolicy. Dodatkowo w czasie rzucania wykrywa wszelkie przejawy ognia w zasięgu 20m od siebie, przez co nie musi ich widzieć, by objąć je zaklęciem.
(Poziom: 4, Obrażenia:-, Obszar:-, Zasięg: wzrok / i wszystkie potencjalne cele w zasięgu 20m od maga , Czas trwania:-)
Płomienny awatar – Mag (wraz z ekwipunkiem) po długiej inkantacji i wielu trudnych figurach dłoni gwałtownie staje się intensywnym płomieniem o humanoidalnej figurze, jednakże niefizycznej. W tym stanie podpala wszystkie palne materiały w otoczeniu 1m od siebie, działają na niego jedynie niektóre ataki (fizyczne żadne, magiczne jedynie lodu oraz mocne wody), a dzięki kontroli intensywności płomienia możliwe jest latanie.
(Poziom: 5, Obrażenia: 4/r za dotyk; 1 w odległości do 1m od Maga, Obszar:-, Zasięg: Mag, Czas trwania: 1 minuta + 1 za ponowne zasilenie zaklęcia mocą)
Płomienny teleport DeQuotla – Mag inkantując, intensywnie myśli o danym miejscu które już widział i pamięta je, a następnie tworzy w obu miejscach jednocześnie magiczne stosy, które działają dla niego i wszystkich jego przedmiotów jako brama do wybranego w momencie rzucania miejsca. Brama działa dla każdego żyjącego stworzenia, jednakże jedynie mag jest całkowicie odporny na działanie ognia stosów – inni otrzymują po 2 obrażeń na każdą lokację i ich przedmioty również nie są chronione (i najpierw muszą chcieć w to wejść :-D ) Po przejściu Maga, stosy znikają, zostawiając za sobą osmaloną ziemię. Jest to zmodyfikowane zaklęcie niejakiego Remikla DeQuotla, maga ognistego, którego męczyły już ograniczenia związane z niezbędnym ogniem po drugiej stronie. To on wynalazł zaklęcie, które samo tworzy odpowiednie płomienie w wymaganym miejscu.
(Poziom: 5, Obrażenia: 2 za użycie / Mag nie otrzymuje, Obszar:-, Zasięg: wzrok, Czas trwania: do przejścia Maga)
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimeSro Lis 26 2008, 15:04

Czyli mam rozumieć że taki pan wchodzi sobie do płonącej 100km dżungli i za darmo i nie męcząc się(no poza tym że musi się przejść) gasi ją kawałek po kawałku?
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimeSro Lis 26 2008, 23:31

no niby mógłby. ale tak samo mag wody mógłby wywołać efekt gaszenia (ale innymi metodami). a czemużby nie móógłby? :-P ale najsłaszym zaklęciem by nie wyrobił (za szybko by sie zajmowało na nowo) a mocniejsze to już koszty PM.

a poza tym czekałem na konstruktywne uwagi tudzież komentarze czy pasują owe zaklęcia czy nie lub ewentualnie co do poprawki. czekam dalej...
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimeCzw Lis 27 2008, 23:43

Większe zgaszenie – Mag może zgasić niemal każdy
ogień (może poza wulkanem) przez inkantację w swojej okolicy. Dodatkowo
w czasie rzucania wykrywa wszelkie przejawy ognia w zasięgu 20m od
siebie, przez co nie musi ich widzieć, by objąć je zaklęciem.
(Poziom: 4, Obrażenia:-, Obszar:-, Zasięg: wzrok / i wszystkie potencjalne cele w zasięgu 20m od maga , Czas trwania:-)

Wybacz ale ja tu nie widze żadnego kosztu w PM
a generalnie chodziło mi o to zaklecie bo w takim wypadku jest ciekawe i... silne. Silne lub specyficzne...
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePią Lis 28 2008, 00:38

jak to nie widzisz? nie było tak? poziom w pm? dla magów -1? tak to obmyślałem oryginalnie. znaczy dla niemagów zaklęcie to to 4 PM, a dla magów 3PM ale musi je jeszcze znać (i wcześniejsze wersje chyba też)
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePią Lis 28 2008, 00:54

aaa... to dopisuj od razu koszt a nie tak na domysł xD najlepiej koszt dla magów. a dla nie magów się przełoży Smile
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimePią Lis 28 2008, 11:27

ja ten system od dawna wykorzystuje, ale długo nie graliśmy więc... ale na domku takie było założenie, że poziom to koszt dla niemagów, a magom -1. zresztą to juz pisałem prawda...?
Powrót do góry Go down
Furin
Masa Ciemnej Masy
Masa Ciemnej Masy
Furin


Male Liczba postów : 110
Age : 36
Skąd : Seroth - Brishin
Registration date : 16/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimeCzw Gru 04 2008, 21:16

duzy ta teleportacja mi nie paszi , jak powstaja te stosy i czego to stosy - chyba nie smoczego łajna i poco robiłeś nowy ognisty pocisk przecierz już jest na górze postu??he??
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimeCzw Gru 04 2008, 21:33

pocisk - bo nie ma mechaniki chyba. a z resztą wrzuciłem zaklęcia które akurat w pliku miałem :-P

teleport - tworzy MAGICZNY słup ognia (gdzieś ze 2m wysokości i 2 szerokości) w kształcie stosu gdzieś. po prostu - tworzy ogień, przenosi materię, znika ogień. proste :-) nie widze problemu skoro każdy żywioł może mieć coś takiego. czekam na inny komentarz w tej sprawie.
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimeSro Gru 10 2008, 16:48

Pocisk. Mały ja tutaj nie widzę żadnego pocisku na obecną mechanikę poza pociskiem dużego więc o co się pytałeś?

Teleport- Hm miłe dla oka, ale do szczegółów bo w szczegółach pies(dalmatyńczyk) pogrzebany. Otóż czy mag musiał kiedyś widzieć cel podróży? Czy może starczy mu mapa? Jakie to ma ograniczenia? Odległość nie ogranicza? Jakiego poziomu to zaklęcie?
Powrót do góry Go down
Furin
Masa Ciemnej Masy
Masa Ciemnej Masy
Furin


Male Liczba postów : 110
Age : 36
Skąd : Seroth - Brishin
Registration date : 16/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimeCzw Gru 11 2008, 17:41

Ognisty pocisk – Czarodziej tworzy mały płomień, który zamienia w kulkę ognia, którą miota w cel. Pocisk nie wybucha, a jedynie przepala cel. 
(Obrażenia:4, PM: 1, Obszar:-, Zasięg: wzroku, Opóźnienie:5, Czas trwania:-)

a to???
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimeCzw Gru 11 2008, 18:11

A to panie jak byś nie zauważył jest przedawnione. Zaklęcie którego poziomu? Zadaje obrażeń tyle co miecz dwuręczny i to jeszcze przy wojowniku o sile od 10 do 19? Panie ogarnij się i wreszcie przejrzyj w jakim świecie grasz. Bo jak na mój gust to jesteś teraz daleko za murzynami ,że będę taki delikatny. Jeżeli mi mówisz ,że magiczny pocisk kosztuje 1 i zadaje 4 obrażenia to ja gram u ciebie zawsze magiem i to ognia. Będę ruchem ręki spopielał wszystkich w około.
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitimeCzw Gru 11 2008, 19:05

Płomienny teleport DeQuotla – Mag inkantując, intensywnie myśli o danym miejscu które już widział i pamięta je, a następnie tworzy w obu miejscach jednocześnie magiczne stosy, które działają dla niego i wszystkich jego przedmiotów jako brama do wybranego w momencie rzucania miejsca. Brama działa dla każdego żyjącego stworzenia, jednakże jedynie mag jest całkowicie odporny na działanie ognia stosów – inni otrzymują po 2 obrażeń na każdą lokację i ich przedmioty również nie są chronione (i najpierw muszą chcieć w to wejść :-D ) Po przejściu Maga, stosy znikają, zostawiając za sobą osmaloną ziemię. Jest to zmodyfikowane zaklęcie niejakiego Remikla DeQuotla, maga ognistego, którego męczyły już ograniczenia związane z niezbędnym ogniem po drugiej stronie. To on wynalazł zaklęcie, które samo tworzy odpowiednie płomienie w wymaganym miejscu.
(Poziom: 5, Obrażenia: 2 za użycie / Mag nie otrzymuje, Obszar:-, Zasięg: wzrok, Czas trwania: do przejścia Maga)

czytać: POZIOM: 5. szczegóły - musiał w jakiś sposób widzieć lub 'wyczuć' dane miejsce (co jest chyba w przypadku tego maga raczej nieczęste :-P ) mapa to za mało. ewentualnie wpadła mi mysl by zrobić też teleport do jakiegoś przedmiotu, wcześniej zaklętego przez maga. coś jak szklana kulka która rozbita teleportuje maga w dane, konkretne miejsce. ciekawe nie?
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Magia Ognia Empty
PisanieTemat: Re: Magia Ognia   Magia Ognia I_icon_minitime

Powrót do góry Go down
 
Magia Ognia
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Magia ognia
» Magia ognia - Cyrus
» Legenda Ognia(pierwszy tatith ognia)

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Wyspy Chaosu :: Śmietnik :: Archiwum-
Skocz do: