IndeksAktualnościFAQGallerySzukajRejestracjaUżytkownicyZaloguj

Share | 
 

 Umi

Go down 
AutorWiadomość
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
avatar

Male Liczba postów : 1579
Age : 29
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

PisanieTemat: Umi   Pon Sty 14 2008, 12:23

Zacznijmy od...

Tajemnice ziemi (Tatith ) study

Zdolnosć ta to podstawowa zdolność każdego Maratha z posród Tatith

( poza tym każdy inny tatith ma swój odpowiednik)

Ma 2 możliwości

1.1pytanie dziennie na kazdy kolejny poziom skierowane do ziemi. Ziemia musi być w promieni 1Moc na każdy 1 m od tatith na taką również odległość najbardziej odczówają ból ziemi skarzonej.

Ziemia odpowiada im tak jak potrafi wedlóg swojej wiedzy i więzi z tematem pytania.
Im dokładniejsze pytanie tym dokładniejsza odpowiedz.
Odpowiedzi są zazwyczaj na zasadzie wrażenia nie słów lecz tatith doskonale wie o co chodzi w tej odpowiedzi.

2. Dzięki tej zdolności każdy Tatith odczówa to co ziemia ...wliczając w to nawet ból i wszystkie inne wrażenia ...jednak nie jest to bardzo mocne wrażenie czyli jak ktoś wbije łopatę w ziemię obok niego to nie będzie to nic dla ziemi ani dla tatith za to jak wejdzie na ziemie skarzoną to może dostać gorączki lub inne objawy które zarazem ma ziemia...(no nie dosłownie ze ziemia dostaje gorączki oczywiście)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
avatar

Male Liczba postów : 1579
Age : 29
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

PisanieTemat: Re: Umi   Pon Sty 14 2008, 15:09

Mocna Głowa

Rasowa cecha marathów, zapewniająca im brak kaca po alkocholu i mozliwość wypicia 10ciokrotnej ilości alkoholu w porównaniu do zwykłego Wyspiarza.


Wiedza (metal)

Daje wiedzę o wszelakich znanych metalach. O ich właściwościach , wytrzymałosci itd. Jednak nie daje wiedzy o metalach, których nie opisano w książkach i zarazem bardzo bardzo żadkich.

Wykuwanie

Pozwala kowalowi na naprawę, wykówanie i modelowanie, odpowiednionarzędzi, broni, zbroi i wszystkiego co da się robić za pomocą wykuwania zdolnosci są wprost proporcjonalne do poziomu zawodu.

Czytanie i pisanie

Pozwala czytać i pisać w języku pisanym powszechnym. Nie obejmuje pism rasowych, demonicznych, itd.

Pełna Koncentracja Ziemi

Po uzyskaniu kontaktu fizycznego z Ziemią tatith umysłem oddziela się od wszelkich wrażeń fizycznych odczówa i widzi poprzez ziemię i tylko poprzez ziemię można go pozbawić koncentracji nad tym co robi.
W takim przypadku staje się obojętny na ból i wszelkie ciosy i obrażenia zadane jego ciału. Przerwanie jest możliwe poprzez utratę przytomności i inne skrajne przypadki.

Wiedza (drewno)

Daje wiedze o wszelkim znanym typie drewna. Jego właściwościach itd. Jednak nie daje wiedzy jak się opiekować drzewami rzecz jasna, za to daje wiedze jak się zająć ściętymi drzewami aby były dobre deski Very Happy

Broń improwizowana

Jest to zdolność podnosząca skuteczność walczenia czymkolwiek typowa dla wszelkich burd barowych.
Tzn. umiejętność trafienia rzucając przed chwilą podnoszonym krzesłem. daje ona 40% szanse na urzycie dowolnej wziętej do ręki broni niekonwencjonalnej typu chociażby butelki ze stołu.

Więź z ziemią

Dopuki Marath jest na lądzie ziemia wzmacnia go dając mu ciągłą regenerację mocy niezależnie od tego czy stoi czy leży 3 PM się należy. Poza tym dodaje +2 do siły i +2 do zauwarzenia. W przypadku tatith więź jest mocniejsza powoduje to zwiększenie ryzyka choroby wiązanej z ziemią, +3 do siły i +3 do zauwarzenia oraz +1 do wytrzymałości ,+1 do int., 6 PM regenerowanego na h.

Znawca trunków

Wyspiarz ten już wiele pił i zna się na rzeczy butelkowej.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Umi
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Wyspy Chaosu :: Postacie :: Zirgin-
Skocz do: