Wyspy Chaosu
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksAktualnościGallerySzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli)

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli) Empty
PisanieTemat: Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli)   Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli) I_icon_minitimeWto Sty 15 2008, 12:36

Przedmioty magiczne:

  1. nie mają większej wytrzymałości niż przedmioty niemagiczne
  2. wymagają, kosztownych niekiedy, komponentów różnego rodzaju
  3. istnieje szansa, że osoba zaklinająca przedmiot straci panowanie nad własną Mocą, która przeleje się całkowicie na przedmiot. Po takim zdarzeniu zaklinacz przedmiotu traci Moc, którą odzyskuje po kosztownych, wielomiesięcznych niekiedy, kuracjach ziołowo-magicznych


Umiejętności związane zumagicznianiem przedmiotu:

5 poziom: Umagicznianie przedmiotu – pozwala na udoskonalenie przedmiotu dwoma efektami magicznymi

15 poziom: Większe umagicznianie przedmiotów - pozwala na udoskonalenie przedmiotu czterema
efektami magicznymi

35 poziom: Tworzenie artefaktów - pozwala na udoskonalenie przedmiotu dowolną ilością magicznych
właściwości


  1. Tworzenie przedmiotu zaczynamy od wybrania przedmiotu – jego jakość nie wpływa na możliwości magiczne, ale fizyczną wytrzymałość czy siłę broni już tak. Generalnie można umagicznić każdy przedmiot. Im większy, tym łatwiej go umagicznić, a także łatwiej zbiera moc, ale też więcej mocy do tego potrzeba.
  2. Następnie wybieramy efekt bądź efekty magiczne. Muszą one wynikać z magii, jaką dysponuje postać tworząca magię przedmiotu – tzn. mag Ognia nie może zakląć w przedmiocie czaru Błyskawicy, chyba że go zna.

    1. Powiększenie cechy(zmiana magiczna nie wpływa na żadne podcechy!)
    2. Powiększenie podcechy
    3. Atak żywiołem
    4. Obrona/wytrzymałość przedmiotu
    5. Zaklęcie czaru/mocy
    6. Zaklęcie umiejętności
    7. Świadomość, Inteligencja – nie odkryte obecnie
    8. Inne efekty łączenia różnych Mocy


  3. Ustalić warunki, w jakich dane moce działają/mają miejsce

    1. Na życzenie – wyłącznie, kiedy osoba korzystająca z przedmiotu pomyśli słowo aktywujące i dezaktywujące efekt; niekiedy na uaktywnienie efektu trzeba chwilę poczekać
    2. Raz na jakiś czas– przedmiot nie wymaga poboru mocy od użytkownika, ale zbiera Moc samodzielnie, choć odbywa się to w określonym okresie czasu – zazwyczaj od godziny wzwyż
    3. Stały – efekt działa bezustannie
    4. Doładowany – Stały, Na życzenie lub Raz na jakiś czas, ale efekt można wzmocnić/przyspieszyć regenerację poprzez doładowanie go własną mocą – nie wymaga to specjalistycznych umiejętności
    5. Przy trafieniu – przy trafieniu bronią w cel


  4. Ewentualny pobór mocy – może następować z ciała użytkownika przedmiotu, lub też może korzystać, przy odpowiedniej konstrukcji, z przypisanemu mu Kamienia Mocy).


Ostatnio zmieniony przez dnia Sro Sty 23 2008, 08:28, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli) Empty
PisanieTemat: Re: Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli)   Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli) I_icon_minitimeWto Sty 22 2008, 17:36

Trzeba tutaj dodać że nie każdyprzedmiot może zostać artefaktem(nie każdy przedmiot może uzyskać mocy więcej niz 1 lub 2 itd.)
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli) Empty
PisanieTemat: Re: Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli)   Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli) I_icon_minitimeCzw Sty 24 2008, 12:56

jestes pewien? przedmiot każdy jak dla mnie ale bez jakiegoś kamienia mocy rzeczywiście efekty będa maks 2 i niezbyt silne.

aha - ale bym wstawił ze kamień mocy można wprawić magicznie w czasie rytuału umagiczniania w przedmiot, chyba ze ten jest antymagiczny. co ty na to? albo nie - zrobić tą możliwość, ale wraz z Większym Umagicznianiem Przedmiotu jako oddzielną umiejętność (lub po prostu znajomośc rytuałów magicznych załatwia sprawe jak ktoś ma)

pasuje wam takie rozbicie tych umi?
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli) Empty
PisanieTemat: Re: Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli)   Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli) I_icon_minitimeCzw Sty 24 2008, 13:04

wiesz tylko nie wiem co te kamienie miały by dawać Smile
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli) Empty
PisanieTemat: Re: Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli)   Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli) I_icon_minitimeCzw Sty 24 2008, 13:07

słuchaj miały by trzymać moc by efekty działały. albo przedmiot musi byc zrobiony z dobrej jakości materiałów itd albo z kamieniem, który trzyma i regeneruje sam moc - czyli taki jak ten do zmniejszania kosztu zaklęć. wtedy jesli kamień padnie przedmiot nie jest juz magiczny - jego efekt po nie niedługim czasie sie kończy. jak ci sie podoba?
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli) Empty
PisanieTemat: Re: Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli)   Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli) I_icon_minitimeCzw Sty 24 2008, 13:09

a umagicznienie tych kamieni (szlachetnych) to oddanie części swojej mocy, czyli jest to ograniczenie - nie każdy się na to zdecyduje
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli) Empty
PisanieTemat: Re: Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli)   Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli) I_icon_minitime

Powrót do góry Go down
 
Schemat umagiczniania przedmiotów (stary jak diabli)
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Wyspy Chaosu :: Śmietnik :: Archiwum-
Skocz do: