Wyspy Chaosu
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksAktualnościGallerySzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Nicolai Amadeus von Shneider

Go down 
AutorWiadomość
Issir
The Force is with u young Padawan
The Force is with u young Padawan
Issir


Male Liczba postów : 1044
Age : 35
Skąd : The Great Dunpeal Empire
Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :)
Registration date : 14/01/2008

Nicolai Amadeus von Shneider Empty
PisanieTemat: Nicolai Amadeus von Shneider   Nicolai Amadeus von Shneider I_icon_minitimeNie Paź 09 2016, 13:25

Plan Ramowy historii Nicolaia Amadeus von Shniedera
1. Pierwsze lata życia spędził na Benalli jako trzecie dziecko Ambasadora Cesarstwa
2. Po kataklizmie jego ojciec wraz z rodziną zostaje odwołany z powrotem do Cesarstwa.
3. Początkowo Nicolaiowi ciężko odnaleźć się w rodzinnych stronach, zaskakująco szybko jednak nasiąka kulturą Cesarstwa.
4. Na Aralii na dobre odkrywa swoje talenta, nie tylko w sztuce, ale również w rozumieniu Wiatru.
5. Jako młody talent grywa na przyjęciach u wielu wpływowych arystokratów. Na jednym z takich przyjęć zostaje zauważony przez kobietę nazywaną „Dzwonkową Damą”.
6. Kobieta staje się tymczasową mentorką młodzika ponieważ dzieli ona z nim dar rozmowy z Wiatrem, który chłopak do tej pory traktował jak zwykłe urojenia, za jej namową, udaje się do szkoły Tatithów założonej kilka lat przed kataklizmem przez niejakiego Livonze’a Valentine
7. Tam spędza kolejne lata życia doskonaląc swoje talenty i wszechstronnie się rozwijając.
8. Po 10 latach nauki Nicolai wraz z kilkoma innymi starszymi uczniami zostaje wysłany na swoją pierwszą samodzielną misje odnalezienia zaginionego Tatitha.
9. Misja kończy się katastrofalnie dla całej grupy która zostaje porwana przez grupę skorumpowanych przez moc magów, jak się okazało wcześniej ta sama grupa porwała zaginionego Tatitha.
10. Przez następne półtorej roku, jest więziony a na jego mocy przeprowadzane są eksperymenty, tortury i cierpienie jakich doświadcza podczas niewoli na zawsze odciskają piętro na jego psychice (Ma klaustrofobie, panicznie boi się ognia, ma okropne koszmary.
11. Jako jedyny z porwanej grupy przeżywa tortury na tyle długo by dożyć niespodziewanego ocalenia.
12. Zostaje uratowany przypadkiem, kiedy gildia Cesarskich Assasynów wysłana z polecenia Lorda Siegfrieda Danteza, Pierwszego Ostrza Wiatru który wydał rozkaz zlikwidowania magów którzy byli narastającym problemem.
13. Po swoich doświadczeniach nie chciał wracać do dawnego życia, dołączył więc do swoich wybawców
14. Obecnie napędza go głównie chęć zemsty na szalonych magach. Których tropi i likwiduje podróżując po świecie jako wędrowny bard
Powrót do góry Go down
Issir
The Force is with u young Padawan
The Force is with u young Padawan
Issir


Male Liczba postów : 1044
Age : 35
Skąd : The Great Dunpeal Empire
Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :)
Registration date : 14/01/2008

Nicolai Amadeus von Shneider Empty
PisanieTemat: Re: Nicolai Amadeus von Shneider   Nicolai Amadeus von Shneider I_icon_minitimeSro Paź 12 2016, 22:05

Umiejętności (żeby było łatwiej pogrupowane w coś rodzaju zawodów z których się wywodzą)

Dunpeal :

1. Widzenie w Ciemności – Dunpeale Widzą w bardzo słabym świetle, do 30 metrów,  w kolorze (choć barwy są wyblakłe) w zupełnej ciemności również nie są całkiem ślepe, jednak ich widoczność znacznie spada.
2. Wyczulone Zmysły –  Wszystkie zmysły dunpeala są niezwykle wyczulone, krążą plotki, że w razie potrzeby można je jeszcze bardziej wyostrzyć lub wytłumić, jednak są  
3. Regeneracja – Dunpeal leczy się szybciej niż normalny Atianin pod warunkiem, że ma dostęp do krwi .  
4. Broń Naturalna (Kły) – Choć używanie kłów jako oręża zadawania bólu i ran uważa się na terenie Cesarstwa za skrajne barbarzyństwo i uchybienie etykiecie, niezmiennym pozostaje fakt, że kły dunpeali mogą stanowić groźną broń (Siła broni 0 + modyfikator z siły)
5. Cząstka Antymagii = Dunpeale są w dużej mierze odporni na magie, zadaje im ona mniejsze obrażenia, efekty działania uroków i czarów są słabsze, powoduje to jednak również absolutną niezdolność do generowania mocy przez ciało dunpeala, co uniemożliwia im karierę magów. Działanie tej zdolności nie jest do końca zbadane. Wiadomym jest, że pośród dunpeali zdarzają się tatithowie wiatru (ale żadnego innego żywiołu) a ich moc działa normalnie. Podobnie z magią kapłańską. Jednak jedynym znanym przypadkiem, w którym dunpeale używają magii poza tymi dwoma ścieżkami są Sztukmistrzowie Wojny  
6. Odporność Przeklętych – dunpeale są niewrażliwe na choroby innych ras.  Trucizny działają na nich znacznie słabiej, są bardziej odporni na zmęczenie, czy strach. Umiejętność ta jest mocno powiązana z ich zdolnością regeneracji w niektórych przypadkach powodując szybsze spalanie krwi.  

Szlachcic :

7. Wykształcenie  - postać odebrała klasyczne wykształcenie, umie czytać, pisać, rachować oraz posiadła ogólną wiedzę z wielu różnych dziedzin takich jak geografia, historia, astronomia, biologia itd.
8. Nauka (Heraldyka i Genealogia Cesarstwa)
9. Nauka (Polityka i Prawodawstwo)
10. Etykieta
11. Nauka (Sztuka)
12. Nauka (Historia)
13. Wiedza (Benalia)
14. Wiedza (Cesarstwo Dunpealskie)
15. Unik
16. Jeździectwo
17. Hazard
18. Tropienie
19. Sokolnictwo
20. Opieka nad Zwierzętami
21. Walka Bronią (Szpady)
22. Walka Bronią (Sztylety)
23. Walka Bronią (Lewak)
24. Walka Bronią (Kusza)
25. Walka Bronią (Broń Palna)
26. Iliantil
27. Benalski
28. Kupiecki

Bard:

29. Talent Muzyczny (Flet)
30. Przemawianie  
31. Gawędziarstwo
32. Przekonywanie
33. Aktorstwo
34. Zręczne Palce
35. Aktorstwo
36. Charakteryzacja
37. Wiedza (Podania i Legendy Atii)
38. Naśladowca
39. Śpiew
40. Taniec
41. Kradzież Kieszonkowa
42. Sztuczki Magiczne
43. Blef
44. Akrobatyka
45. Oburęczność
46. Empatia
47. Spostrzegawczość
48. Sztuka Przetrwania

Tatith

49. Więź z Wiatrem
50. Nauka (Magia)
51. Nauka (Religia Żywiołów)
52. Język Starych Bogów
53. Wyczucie Magii – Działa podobnie jak wykrycie magii, jednak nie jest świadomym działaniem postaci a jedynie swego rodzaju instynktem, tym silniejsza jest więź postaci z żywiołem.
54. Wyczucie Chaosu - Działa podobnie jak wykrycie chaosu, jednak nie jest świadomym działaniem postaci a jedynie swego rodzaju instynktem, tym silniejsza jest więź postaci z żywiołem.

Zabójca :

55. Broń rzucana
56. Skradanie się
57. Ukrywanie się
58. Wspinaczka
59. Rzemiosło (Snycerstwo)
60. Rzemiosło (Obróbka metalu)
61. Przeszukiwanie
62. Plotkowanie
63. Broń specjalna rzucana
Powrót do góry Go down
 
Nicolai Amadeus von Shneider
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Wyspy Chaosu :: Postacie :: Issir-
Skocz do: