Wyspy Chaosu
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksAktualnościGallerySzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Płomienny teleport DeQuotla

Go down 
AutorWiadomość
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Płomienny teleport DeQuotla Empty
PisanieTemat: Płomienny teleport DeQuotla   Płomienny teleport DeQuotla I_icon_minitimeWto Lip 24 2018, 17:42

Mag inkantując, intensywnie myśli o danym miejscu które już widział i pamięta je, a następnie tworzy w obu miejscach jednocześnie magiczne stosy, które działają dla niego i wszystkich jego przedmiotów jako brama do wybranego w momencie rzucania miejsca. Brama działa dla każdego żyjącego stworzenia, jednakże jedynie mag jest całkowicie odporny na działanie ognia stosów – inni otrzymują po 2 obrażeń na każdą lokację i ich przedmioty również nie są chronione (i najpierw muszą chcieć w to wejść :-D ) Po przejściu Maga, stosy znikają, zostawiając za sobą osmaloną ziemię. Jest to zmodyfikowane zaklęcie niejakiego Remikla DeQuotla, maga ognistego, którego męczyły już ograniczenia związane z niezbędnym ogniem po drugiej stronie. To on wynalazł zaklęcie, które samo tworzy odpowiednie płomienie w wymaganym miejscu.
(Poziom: 5, Obrażenia: 2 za użycie / Mag nie otrzymuje, Obszar:-, Zasięg powstania bramy w bezpośredniej okolicy: wzrok, Czas trwania: do przejścia Maga lub 5 minut) 
Powrót do góry Go down
 
Płomienny teleport DeQuotla
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Wyspy Chaosu :: Tworzenie postaci oraz rozwój :: Umiejętności i magia :: Magia :: Szkoły Magii :: Magia Ognia-
Skocz do: