Kampania: Przyjaciele
Kiedy byliście mali zawsze trzymaliście się razem, pomimo
różnic, niejednokrotnych kłótni między waszymi rodzicami wy zawsze i
niezmiennie staliście za sobą murem. To, co was łączyło można by nazwać
prawdziwą przyjaźnią. Jeden z was zawsze przewodził grupie, obok siebie miał inteligenta,
który tak naprawdę doradzał wszystkim w około i był tzw. Głosem rozsądku, nie
zabrakło również cwaniaka czy niezbyt bystrego osiłka. Ale teraz nie wiecie o
sobie nic. Nie wiecie gdzie mieszkacie, co robiliście, co przeżyliście. Los
pchnął was w cztery strony świata. Od ostatniego waszego spotkania minęło 10 lat,
ale może Manaath będzie dla was łaskawa i znowu się spotkacie, kto wie?
Witajcie! Chcieliście żebym pomyślał nad przygodą, więc oto
jestem. Nie będzie to jednak taka zwykła przygoda mam nadzieje. Nie będzie to
opowiadanie o herosach, jakich wiele w świecie wysp. Mam nadzieje rozegrać
kilka scenariuszu bazując bardziej na emocjach postaci graczy niż na ich przygodach.
Co oznacza ze sporo od was wymagam ale chyba pierwszy raz w życiu jakiś mg
czegoś takiego od was wymaga a to już najwyższy czas. Poniżej kilka założeń,
które są wymagane, jeśli chcecie zagrać. (Jak się nie spodoba nie moja wina
niech ktoś inny prowadzi)
Założenia sesji
- Dawno temu znaliście się byliście przyjaciółmi jednak z
różnych powodów musieliście się rozjechać. I od 10 lat się nie widzieliście. Z
tego faktu wynikają 3 rzeczy \
1. Znaliście się więc nikłą część historii postaci jak to
było w dzieciństwie piszecie razem
2. kochacie jak
bracia i pomimo upływu czasu to uczcie trwa w was ciągle. W innych mniej w
drugich mocniej.
3. Komu
powiedzieliście o tym dlaczego wyjeżdżacie z wyspy na której byliście? Wszystkim,
nikomu ponieważ jest to wstydliwe albo było wówczas a może do końca ufaliście
tylko jednej osobie? .
- Najważniejszym punktem sesji jest historia postaci tak,
więc proszę o szczegółowy opis historii łącznie z npc’ami ważnymi wydarzeniami,
i tak dalej. Pamiętajcie, że ważnym wydarzeniem może być czymś zupełnie
prozaicznym, nie wymyślajcie nie wiem, czego, napiszcie, co się z nią działo przez
te 10 lat, co skłoniło go do wyruszenia w podróż? Jakie miał problemy i tak
dalej.
- Pamiętajcie, że postacie nie są zbytnio obyte ze światem i
wszystko je dziwi, niektóre rzeczy przeżyją pierwszy raz, pierwszy wypity
kieliszek, pierwsza miłość, pierwsza nie treningowa walka, pierwszy papieros,
pierwszy trup. O właśnie to najważniejsze nawet jeżeli grasz mężnym wojakiem
nigdy w życiu nie zabiłeś nawet kota a co dopiero mówić o człowieku czy innej
rasie. Jeśli już kogoś zabiłeś jednak tak naprawdę nigdy sobie z tym Nie
poradziłeś a obraz trupa prześladuje cię do dziś w koszmarach sennych.
- Sugeruje spore zróżnicowanie profesji przy czym zachęcam
do grania profesjami nie magicznymi acz nie jest to wymóg.
- W wyborze rasy jest wręcz odwrotnie. Gracie drużyną ludzi.
- Zaczynacie bez PPków moi drodzy a ich przyznawanie nie
jest automatyczne i zależy tylko od mojej dobrej woli i waszego odgrywania
- Jeśli już jesteśmy przy odgrywaniu to bardzo na was liczę
w tej kwestii, pokażcie co potraficie pamiętając przy tym że postaci ledwo
wkroczyły w dorosłe życie i zachowują się jeszcze odrobinę dziecinnie. (jedni
bardziej inni mniej)
- Będziecie musieli
mi napisać dwa rysy charakterologiczne.
1 jak byłem dzieckiem, - znany wszystkim
2. Jaki jestem teraz? – znany tylko graczowi i Mg.
- Kwestie przydomków pozostawcie mi uwierzcie mi że można będzie sie go dorobić. w trakcie sesji
P.S łatwiej wam będzie najpierw napisać historie a potem rodzielać satystyki).
To chyba wszystko w razie pytań zapraszam na gadu albo
piszcie w temacie(Zirginie nie czepiaj się literówek jeśli jakieś są
. bo
nabijalnie robisz).