Wyspy Chaosu
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksAktualnościGallerySzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Aura wzmacniająca - zezwierzęcenie

Go down 
AutorWiadomość
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Aura wzmacniająca - zezwierzęcenie Empty
PisanieTemat: Aura wzmacniająca - zezwierzęcenie   Aura wzmacniająca - zezwierzęcenie I_icon_minitimeWto Mar 26 2019, 10:50

Aura wzmacniająca - zezwierzęcenie

Poziom/PM: 9
Czas rzucania: 3
Czas trwania: -
Obszar: czarujący
Zasięg: 20 m
Na trafienie: -
Componentium: małe stworzenie wielkości chomika (+2), owad (+1)
Focus: laska z drzewa ducha lasu (+1)
Obrażenia: -
Rzut obronny: odporność ducha
Dziedzina mocy: życie

Opis mocy/czaru
Mag rzuca na siebie zaklęcie warunkowe powiązane z wszystkimi pustymi pod jego kontrolą. Pierwsze rzucenie kosztuje 9 PM i tworzy aurę wokół rzucającego. Zaklęcie pobiera 1 PM na 12 godzin dla podtrzymania uśpionego uwarunkowanego zaklęcia. Warunkiem jest brak efektów aury na sobie u powiązanej istoty( komuś efekt właśnie się skończył, ktoś wszedł w zasięg aury, a wcześniej w niej nie był, itd.). W razie takiego wydarzenia istota otrzymuje +3 do Instynktu, zwinności, oraz siły na 10 min., a mag traci 10 PM, aż do wyczerpania zasobów mocy, lub anulowania aury (akcja natychmiastowa).
Może być aktywowana tylko raz na rundę.
Powrót do góry Go down
 
Aura wzmacniająca - zezwierzęcenie
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Wyspy Chaosu :: Tworzenie postaci oraz rozwój :: Umiejętności i magia :: Magia :: Szkoły Magii :: Magia Życia-
Skocz do: