Issir The Force is with u young Padawan
Liczba postów : 1044 Age : 35 Skąd : The Great Dunpeal Empire Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :) Registration date : 14/01/2008
| Temat: Przycelowanie Sob Mar 30 2019, 17:01 | |
| Skoro mamy możliwość celowania w konkretną lokacje trafienia warto by rozważyć możliwość celowania w ogóle. Tzn sytuacji w której postać zwleka z wykonaniem ataku by precyzyjniej uderzyć w wybrany punkt (czyt. lokacje)
Proponuje by działało to w ten sposób:
Wycelowanie: Poświęć akcje standardową by zmniejszyć o 2 karę do testu ataku w przypadku celowania w konkretną lokacje trafienia. Kiedy celujesz nie możesz wykonywać innych akcji w rundzie co oznacza, że twoja akcja szybka musi nastąpić przed akcją celowania. Gdy coś rozproszy twoją uwagę (np zostaniesz zaatakowany, zmuszony do zmiany pozycji) wycelowanie automatycznie uznaje się za nieudane. | |
|
Zirgin Twórca Światów
Liczba postów : 1790 Age : 35 Skąd : Wasada-Marath's Island Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Przycelowanie Sob Mar 30 2019, 18:55 | |
| | |
|
Barlogg Wyrocznia Wysp Chaosu
Liczba postów : 1820 Age : 39 Skąd : The Land of the Dead Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Przycelowanie Sob Mar 30 2019, 19:40 | |
| A ja się zastanawiam. Walka wręcz to nie stanie w miejscu, jak strzelanie. A skoro tak, nie jestem pewien, czy do walki wręcz coś takiego robić. Nie masz tyle spokoju (w sensie, postawy itd) by się skupić na tym celowaniu. Ale mogę się mylić | |
|
Zirgin Twórca Światów
Liczba postów : 1790 Age : 35 Skąd : Wasada-Marath's Island Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Przycelowanie Sob Mar 30 2019, 19:42 | |
| Erge że tak zacytuje "Gdy coś rozproszy twoją uwagę (np zostaniesz zaatakowany, zmuszony do zmiany pozycji) wycelowanie automatycznie uznaje się za nieudane." Jak celujesz w walce wręcz to tylko na własne ryzyko | |
|