|
| | Działy magii | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
Issir The Force is with u young Padawan
Liczba postów : 1044 Age : 35 Skąd : The Great Dunpeal Empire Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :) Registration date : 14/01/2008
| Temat: Działy magii Sob Lut 09 2008, 13:04 | |
| Magia podstawowa :
Ogień -ogień woda - zimno, woda ziemia - ziemia, metal powietrze - powietrze,błyskawice eter - przejścia między światami chaos - przyzywanie demonów,przemiany smierć - ciemność,śmierć życie - światlo, życie
Magie mieszane :
iluzja - życie(światło) + śmierć(ciemność) magia cieni - śmierć + życie umysł - powietrze + śmierć nihilizm - eter + chaos przywołania - ziemia + zycie Biomorf - życie(stabilizator) + chaos (przemiany) Strażnik glifów - eter + chaos Pan Tatuażu - życie(ciało) + śmierć(ciało) + chaos Sprawiedliwy - ogień
Magia specjalistyczna:
Czarnoksiężnik -chaos demonologia - chaos(przyzywanie demonów) nekromancja - śmierć
Przypis: Barlogg - magia cienia nie była dopisana, mały błąd :-D | |
| | | Barlogg Wyrocznia Wysp Chaosu
Liczba postów : 1820 Age : 39 Skąd : The Land of the Dead Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Działy magii Wto Paź 23 2018, 16:27 | |
| po rozmowie z Zigi chyba trzeba odświeżyć temat.
również, do każdego nowego zaklęcia trzeba dodać dziedziny, z których zaklęcie korzysta.
ja to widzę tak: Magia danej dziedziny może fizycznie wpływać na swoją dziedzinę - powietrze może "samo się" podgrzać lub ochłodzić, nawet, pomimo braku poniżej opisu podgrzewanie / oziębienie. Ogień i Woda mogą podgrzewać / ochładzać też inne żywioły, nie koniecznie z własnej dziedziny. Oczywiście to wszystko jest do przeredagowania, póki co jest to moje wyobrażenie, co dana magia potrafi.
Dziedziny magii podstawowej :
Żywioły: Ogień - manipulacja kształtem, podgrzewanie, światło, poprawa cech związanych z gwałtownością (Siła, Szybkość, Refleks) Woda - manipulacja kształtem, oziębienie, ciśnienie, poprawa cech związanych z przystosowaniem się (Spostrzegawczość, Refleks, Retoryka) Ziemia - manipulacja kształtem, magnetyzm, ciemność, ciśnienie, poprawa cech związanych z odpornością (Wytrzymałość, Siła Woli) Powietrze - manipulacja kształtem, ciśnienie, poprawa cech związanych z ruchliwością (Refleks, Zwinność, Szybkość)
Dziedziny: Śmierć - wiedza, zaklęcia wpływające na duszę (uroki, leczenie i wywoływanie chorób psychicznych), poprawa cech umysłowych (podcechy Umysłu, Retoryka, Spostrzegawczość), odbieranie energii życiowej Życie - manipulacja kształtem, tworzenie życia, leczenie fizyczne i oddawanie energii życiowej, manipulacja cechami fizycznymi (wszystkimi fizycznymi) Eter - światło, ciemność, przejścia między światami
Dziedziny łączone: Chaos (zmieszana magia) - przyzywanie demonów, losowość, przemiany Manipulacja pogodą - woda + ogień + powietrze Iluzja - woda + powietrze Prąd, błyskawice - powietrze + ziemia Lawa - ogień + ziemia Plazma - ziemia + ogień + powietrze | |
| | | Barlogg Wyrocznia Wysp Chaosu
Liczba postów : 1820 Age : 39 Skąd : The Land of the Dead Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Działy magii Nie Mar 31 2019, 11:08 | |
| ja to widzę tak: Magia danej dziedziny może fizycznie wpływać na swoją dziedzinę - powietrze może "samo się" podgrzać lub ochłodzić, nawet, pomimo braku poniżej opisu podgrzewanie / oziębienie. Ogień i Woda mogą podgrzewać / ochładzać też inne żywioły, nie koniecznie z własnej dziedziny. Oczywiście to wszystko jest do przeredagowania, póki co jest to moje wyobrażenie, co dana magia potrafi.
Dziedziny magii podstawowej :
Żywioły: Ogień - manipulacja kształtem, podgrzewanie, oziębianie, światło i ciemność Woda - manipulacja kształtem, oziębienie, ciśnienie Ziemia - manipulacja kształtem, magnetyzm, ciśnienie Powietrze - manipulacja kształtem, ciśnienie
Dziedziny: Śmierć - wiedza, zaklęcia wpływające na duszę (uroki, leczenie i wywoływanie chorób psychicznych), poprawa cech umysłowych (podcechy Umysłu, Retoryka, Spostrzegawczość), odbieranie energii życiowej Życie - manipulacja kształtem, tworzenie życia, leczenie fizyczne i oddawanie energii życiowej, manipulacja cechami fizycznymi (wszystkimi fizycznymi) Eter - światło, ciemność, przejścia między światami
| |
| | | Zirgin Twórca Światów
Liczba postów : 1790 Age : 35 Skąd : Wasada-Marath's Island Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Działy magii Nie Mar 31 2019, 12:28 | |
| Ogień - tworzenie płomienia, podpalanie materiałów. Woda - tworzenie wszelkiego rodzaju płynów, kontrola (manipulacja) płynami, tworzenie lodu, kontrola nad lodem Ziemia - Tworzenie wszelkiego rodzaju ciał stałych, kontrola nad ciałami stałymi i metalami (metale w dowolnym stanie skupienia) powietrze - tworzenie dowolnych gazów, manipulacja nimi, tworzenie chmur i mgieł, manipulacja nimi
Śmierć - Żadnego odbierania energii życiowej, manipulacja martwą materią (ciała, martwe drzewa, itd.), tworzenie duchów i widm, tworzenie pseudo dusz, manipulacja i kontrola nimi, manipulacja czystą energią magiczną, działania na duszy Życie - odbieranie energii życiowej Eter - wszystko powyższe oraz manipulacja losowością (ograniczanie jej w końcu to ład), efekty kontrujące moc chaosu | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Działy magii | |
| |
| | | | Działy magii | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|