Otwarcie Ran
Poziom/PM: 3
Czas rzucania: 1
Czas trwania: 5 rund
Obszar: Cel
Zasięg: 1m
Na trafienie: -
Componentium: używany bandaż (-1)
Obrażenia: 1
Rzut obronny: Zmysł Mocy
Dziedzina mocy: Śmierć
Opis mocy/czaru
Urok zmusza ciało żywego celu do odnowienia starych kontuzji i otwarcia nowych ran w miejscu starych, które, niekiedy dużo wcześniej, posiadała. Otwarte na nowo rany potrafią być bardziej dotkliwe, niż ich oryginały, sprawiając, że zwykłe zadrapanie może stać się otwartą raną. Moc zaklęcia omija zbroję, lokację obrażeń losuje się zaraz po rzuceniu zaklęcia, a jego działanie kończy się także na życzenie maga, który je zastosował.
(robocze - ma zadawać wolno sporo obrażeń, w porównaniu do kosztu)