Elemita
Poziom 1-5
Baza: Siła Woli
Wymagania: Styl Walki Gon'to (5), Medytacja, Zmysł Mocy: 11, Siła Woli: 13, Odporność ducha: 14, Ergram
Umiejętność szkolona w czasie medytacji, nikt nie może pomóc w nauce. Dla każdego przebiega całkowicie indywidualnie.
Elemici są etycznymi przywódcami państwa Ergramów, ich potężnym zbrojnym ramieniem, niszczącym opór największych zagrożeń ze strony Chaosu i państw ościennych przy pomocy swych pięści oraz legendarnej niezłomności i objawionym mocom magicznym.
Po przekroczeniu pewnej granicy samodoskonalenia, przyszły Elemita spełniający warunki czuje silną potrzebę poszukiwania bezpiecznego schronienia, zaszczepiony jeszcze przez jego stwórcę, Erge, Władcę Cykli. Kiedy je znajdzie, zamyka się w nim w wielodniowej medytacji, trwającej 6k10+12 godzin. W tym czasie jest bezbronny, a jego dusza i świadomość udaje się w podróż do Studni Dusz, miejscu, gdzie trzymana jest jest cała wiedza i moc zmarłych, wraz z duszami. Po powrocie niewiele z tej wyprawy pamięta, wiedzy i wrażeń jest zbyt wiele.
Ciało w tym czasie doznaje wewnętrznego przeobrażenia, a drobne kryształki w układzie pokarmowym ergrama znacząco rozrastają się na inne organy wewnętrzne. Oczy adepta stają się kryształami w kolorach pomiędzy jasną zielenią a ciemnym fioletem (wszystkie organy zachowują oryginalne funkcje).
Poziom 1: Przeobrażone narządy Ergrama magazynują dużo więcej mocy magicznej, niż to jest możliwe z racji urodzenia. +20 Punktów Mocy. Elemita zdobywa Iskrę Magii, jeśli jeszcze jej nie posiadał.
Poziom 2: Postać poznaje Kształtowanie Energii Magii Śmierci. Otrzymuje także znajomość zaklęcia Telekineza na poziomie umysłowym, z której może korzystać bez znajomości języka magicznego magii śmierci. Możliwość nauki dodatkowych zaklęć w trakcie medytacji, z listy poniżej, od razu na poziomie umysłowym.
Poziom 3:
Poziom 4: Lot.
Poziom 5:
Możliwe zaklęcia do nauki z klasy Elemity:
Szklane Pięści - potężne uderzenia kosztem obrażeń własnych rąk
Pięść Ładu - potężny cios, zadający duże obrażenia istotom Chaosu
Złamanie Woli - dominacja woli
Zbroja Umysłu - zbroja magiczna
Ślepe Zmysły - postacie w okolicy nie zauważają postaci
Wizja - zesłanie wizji o kształcie wybranym przez Elemitę
Podmuch - analogiczne działanie do zaklęcia Powietrza.
Nowe ciosy wręcz:
Pięść Gon'to - najsilniejszy cios pięścią. Kropka ;]