| Magia Wody | |
|
|
Autor | Wiadomość |
---|
Barlogg Wyrocznia Wysp Chaosu
Liczba postów : 1820 Age : 39 Skąd : The Land of the Dead Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D Registration date : 14/01/2008
| Temat: Magia Wody Pon Sty 21 2008, 08:31 | |
| Zaklęcia a także umiejętności związane z magią Wody - Robiłem je pod Rycerza magii Wody, ale nadają się na wykorzystanie przez innych Spec: Dotyk Mrozu – ręce maga stają się bardzo zimne i oszronione, (ok. -80 stopni C) i zdają się wysysać ciepło z otoczenia. Nie sprawia to żadnych ran magowi, ale każda runda, w której dotyka on osoby lub ‘wrażliwego’ na zimno przedmiotu zadaje obrażenia = 14, atak rękami zadaje dodatkowo +3 obrażeń od zimna. PM: 3/r, Opóźnienie: 6 Spec: Lodowy Promień – mag koncentruje Moc w oczach, aż zaczynają lekko świecić błękitnym blaskiem (trwa to rundę). Po tym czasie następuje ‘wyładowanie’ tejże Mocy w postaci bladoniebieskich, ledwo widzialnych, cienkich promieni. Wszystko z czym zetknie się promień (w miejscu zetknięcia) natychmiast zamarza, pojawiają się tam kryształy lodu. Promień działa do czasu, aż mag wyczerpie moc, jaką w to zaklęcie włożył w pierwszej rundzie. W następnych rundach mechanicznie działa to jak atak – każde 1 opóźnienia, przez które mag ‘patrzy’ na cel, zadają obrażenia czaru. Oczywiście nie ma potrzeby rzucać na trafienie w kolejnych rundach, a jedynie przy inkantacji dla zaklęcia. [Obrażenia: 3 obrażeń. Opóźnienie: runda, Koszt: 5 PM/r, zasięg: 50m] Spec: Wodny bicz – Mag z dostępnej wody tworzy wodny kształt bata – wymagane są 2 litry wody. Włada nim tak dobrze, jak włada tym zaklęciem – normalne rzuty na trafienie przeciwnika. [Obrażenia: Moc, Koszt: 12PM, Opóźnienie czaru: 6 rund, Opóźnienie ataku: 3, Czas trwania: 1h] Spec: Wodna Maska – Czar ten obleka twarz celu w płynną barierę, całkowicie nieprzepuszczalną (nie chroni przed obrażeniami – przelatują przez nią, ale nie przepuszcza powietrza), duszącą powoli cel. A gdy otworzy usta (naturalny odruch przy duszeniu), zalewa wodą jego gardło, ostatecznie topiąc go. [Obrażenia: jak duszenie/topienie, Koszt: 18PM, Opóźnienie czaru: 8, Czas trwania: 12 rund, Trudny (+k10)Test na Umysł by odeprzeć zaklęcie] Spec: Fala Północy (5 poziomów) – Wyrywa dużą ilość wody z wód gruntowych i zbiera z powietrza przed magiem, a także tworzy z mocy w pionowy, falujący wokół maga kształt, lekko lśniący niedużymi, ostrymi kryształkami lodu, a następnie formuje się w falę i mknie we wskazanym kierunku. Zaklęcie przewraca przeciwników, rani ich dotkliwie lodem, może ich także udławić lub utopić. I oczywiście jeśli osoba nie utrzyma równowagi (tylko na pierwszym poziomie zaklęcia może) zostaje poniesiona z wodą w okolice maksymalnego zasięgu lub rozpłaszczona na drzewie/ścianie. Wyższe poziomy zaklęcia wyrywają nawet drzewa z korzeniami i niszczą budynki (na chłopski rozum – taka ‘lekko zamarznięta’ fala tsunami). [tr] | 1 poziom | 2 poziom | 3 poziom | 4 poziom | 5 poziom | PM: | 20 | 40 | 160 | 320 | 640 | Opóźnienie: | 12 | 20 | 28 | 36 | 40 | Obrażenia | 20 + Moc | 40 + Moc | 80 + Moc x2 | 120 + Moc x2 | 240 + Moc x3 | Zasięg: | 10m | 15m | 30m | 60m | 120m | Długość: | 3m | 6m | 14m | 28m | 40m | Wysokość: | 1m | 2m | 4m | 6m | 10m | Szybkość: | 32 | 16 | 8 | 6 | 4 | Efekty: | | Przewraca, 20% szans że każdy cel oddychający powietrzem traci następną rundę – zachłyśnięcie wodą | Przewraca, Wyrywa małe drzewka, 40% szans że cel się zachłyśnie – liczone po upadku, 10% szans że się zacznie dusić | Przewraca, Wyrywa drzewa, każdy cel oddychający powietrzem traci następną rundę liczone po upadku – zachłyśnięcie wodą, 40% szans że się zacznie dusić | Niszczy wszystko na swej drodze. |
Umi: Oddychanie pod wodą – Poziom 10. Osoba z tą zdolnością oddycha tak samo dobrze w wodzie jak i poza nią. Jest to spowodowane długotrwałą więzią z mocą wody. Umi: Widzenie w całkowitej ciemności –Poziom 15. Umiejętność ta pojawia się u magów wody, którzy bardzo długo przebywają w związku z mocami Wody. Spowodowane jest to najpewniej naturalnymi ciemnościami w głębinach oceanów. Widzenie jedynie w odcieniach szarości. Umi: Echolokacja - Poziom 20. Umiejętność widzenia w cieczy poprzez wysyłanie niesłyszalnych dla większości humanoidów dźwięków, które odbite wracają do maga. ‘Widzi’ w ten sposób zarówno istoty jak i przemioty i podłoże – wszystko co znajduje się w zasięgu zarówno o fizycznej formie jak i stworzenia związane z wodą – jak żywiołaki wody, mimo tego, że są zmiennokształtne. Oczywiście interpretacja kształtów nie zawsze jest jednoznaczna - np posąg może być wzięty za nieruchomego humanoida. Umi: O dporność na wysokie ciśnienie – Poziom 25. Zmniejsza obrażenia spowodowane wysokim ciśnieniem, jak np. mocne strumienie cieczy, gazu o Moc x2 obrażeń. Całkowicie niweluje obrażenia związane z głębokością zanurzenia. Wytrzymałość +2 Umi: Znajomość języka Wody – Poziom 30. Umiejętność porozumienia się z inteligentnymi stworzeniami związanymi z wodą. Jest to jakby znajomość uniwersalnego wodnego języka. Działa jak Obłaskawianie Zwierząt na istoty o zwierzęcej inteligencji (oczywiście wodne).
Ostatnio zmieniony przez dnia Wto Sty 29 2008, 09:10, w całości zmieniany 3 razy | |
|
| |
Issir The Force is with u young Padawan
Liczba postów : 1044 Age : 35 Skąd : The Great Dunpeal Empire Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :) Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Pon Sty 21 2008, 11:42 | |
| Niektóre zaklęcia bardzo fajnie wyszły. Sporo nowych rozwiązań szczególnie przy nie bitewnych zaklęciach. Osobiście jak dla mnie maska zdecydowanie za kozacka jeśli chodzi o efekt działania ale cyś zdecyduje. | |
|
| |
Zirgin Twórca Światów
Liczba postów : 1790 Age : 35 Skąd : Wasada-Marath's Island Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Wto Sty 22 2008, 12:41 | |
| dobra po kolei :
Wodna maska
rzecz nie potężna lecz skuteczna wymaga koncentracji podczas rzucania, wiedzy oraz przeciwstawnego rzutu na umysł ofiara bohater. | |
|
| |
Barlogg Wyrocznia Wysp Chaosu
Liczba postów : 1820 Age : 39 Skąd : The Land of the Dead Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Wto Sty 22 2008, 12:50 | |
| jestem z tych zaklęć dumny osobiście: Wodna Maska, Lodowy Promień oraz umi: Odporność na wysokie ciśnienie - dodaje realizmu tym wszystkim pływającym GŁĘBOKO tylko z Oddychaniem pod wodą. a ta fala - przyznam, jest wielka. ale zasięgowo niszczące wysokopoziomowe zaklęcia ognia nie są mniejsze więc wydaje mi się git | |
|
| |
Zirgin Twórca Światów
Liczba postów : 1790 Age : 35 Skąd : Wasada-Marath's Island Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Wto Sty 22 2008, 13:23 | |
| szczerze mówiąc ja się zastanawiam czy moje zdolności nie są za drogie a Bliżej tematu nie masz nic przeciwko testowi przeciwstawnemu umysłu? | |
|
| |
Barlogg Wyrocznia Wysp Chaosu
Liczba postów : 1820 Age : 39 Skąd : The Land of the Dead Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Wto Sty 22 2008, 13:26 | |
| z tą maską? czemu akurat umysł? test na CECHĘ?!? troche mi to dziwnie chyba. jak dla mnie tylko odporności i Moc Czaru jak coś. bo test na cechE?!? tego miało nie być jak dobrze pamietam | |
|
| |
Zirgin Twórca Światów
Liczba postów : 1790 Age : 35 Skąd : Wasada-Marath's Island Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Wto Sty 22 2008, 14:14 | |
| mi się wydaje że nie mówiłem nic o tym że nie będzie testów na cechy ale jak chcesz to moge nie przypisywać tego do cechy tylko do podcechy. A co do Echolokacji to to może namierzyc każdy obiekt który 'odbija' fale dzwiekowe nie powie ci czy obiekt jest żywy czy nie. Można się tylko tego domyślać a jak ktoś stoi za słupem to już po tobie | |
|
| |
Barlogg Wyrocznia Wysp Chaosu
Liczba postów : 1820 Age : 39 Skąd : The Land of the Dead Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Wto Sty 22 2008, 14:25 | |
| ale jakiej podcechy wtedy?!? bo zgłupiałem | |
|
| |
Zirgin Twórca Światów
Liczba postów : 1790 Age : 35 Skąd : Wasada-Marath's Island Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Sro Sty 23 2008, 11:28 | |
| Fale opóźnienia 2x większe i koszty 2x większe albo ja u tatith zmniejsze wszystkie koszta bo cos tu jest nie feir ja włócznią za 10 PM zadaje pojedyńczemu celowi 44 obrażenia a ty rozsnuwasz fale na 10 metrów i co najmniej 24 zadajesz(zakładam że żaden głupiec nie bedzie tworzył fal z moca poniżej 4). Tak wiec co najmniej podwoić koszty a czas rzucania x2 takie moje zdanie a co ty na to Issirze? | |
|
| |
Barlogg Wyrocznia Wysp Chaosu
Liczba postów : 1820 Age : 39 Skąd : The Land of the Dead Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Czw Sty 24 2008, 08:56 | |
| Zigi dorzuć tu zaklęcia wodne - jakie miałeś - tą lodową zbroję, więzienie, te sprężone strumienie i w ogóle - tam jeszcze kiedyś była taka spora osłonka która sprawiała że koleś w środku lata - to też z wody było jak pamiętam
P.S. Edytowałem mechanikę tej fali - zobaczcie czy jest lepiej. | |
|
| |
Barlogg Wyrocznia Wysp Chaosu
Liczba postów : 1820 Age : 39 Skąd : The Land of the Dead Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Wto Sty 29 2008, 09:11 | |
| Wstawiłem test na Trudny (+k10) test na Umysł dla tej Maski. Pasuje czy wstawić zwykły? | |
|
| |
Issir The Force is with u young Padawan
Liczba postów : 1044 Age : 35 Skąd : The Great Dunpeal Empire Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :) Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Wto Sty 29 2008, 14:52 | |
| Zelży na jakim poziomie można wykupić zaklęcie. wtedy ci powiem. | |
|
| |
Barlogg Wyrocznia Wysp Chaosu
Liczba postów : 1820 Age : 39 Skąd : The Land of the Dead Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Wto Sty 29 2008, 15:10 | |
| pewnie ok 10-15. jednak troche finezji trza miec | |
|
| |
Issir The Force is with u young Padawan
Liczba postów : 1044 Age : 35 Skąd : The Great Dunpeal Empire Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :) Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Wto Sty 29 2008, 15:23 | |
| hmmm myślę jednak że normalny test. | |
|
| |
Barlogg Wyrocznia Wysp Chaosu
Liczba postów : 1820 Age : 39 Skąd : The Land of the Dead Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Wto Sty 29 2008, 15:26 | |
| ewentulanie zrobić ze od Mocy wysokości 30 będzie test +1k10, przy 40 +k20. zresza może zrobić taki system do wszystkich zaklęć z rzutami obronnymi he? | |
|
| |
Issir The Force is with u young Padawan
Liczba postów : 1044 Age : 35 Skąd : The Great Dunpeal Empire Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :) Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Wto Sty 29 2008, 16:18 | |
| | |
|
| |
Zirgin Twórca Światów
Liczba postów : 1790 Age : 35 Skąd : Wasada-Marath's Island Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Wto Sty 29 2008, 17:50 | |
| em sory to miał yc test przeciwstawny. Wiecie co to test przeciwstawny? robi test rzucający odejmuje od wartości umysłu wartosć wyniku rzutu kostką ma jakąś liczbę załóżmy 4 robi test ofiara robi to samo wyszło jej załóżmy 5
porównujemy wartości kto ma większą ten wygrywa i usz Wygrywa ofiara zaklęcie sie nie udaje wygrywa bohater zaklęcie sie udaje | |
|
| |
Barlogg Wyrocznia Wysp Chaosu
Liczba postów : 1820 Age : 39 Skąd : The Land of the Dead Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Sro Sty 30 2008, 08:03 | |
| | |
|
| |
Zirgin Twórca Światów
Liczba postów : 1790 Age : 35 Skąd : Wasada-Marath's Island Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Sro Sty 30 2008, 10:40 | |
| no chyba ze chcie koniecznie testy na umysł rzucającego | |
|
| |
Barlogg Wyrocznia Wysp Chaosu
Liczba postów : 1820 Age : 39 Skąd : The Land of the Dead Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Sro Sty 30 2008, 10:53 | |
| koniecznie nie, ale tak jest szybciej - mniej rzutów - i wymaga od rzucającego (wielkiego Pana Uczonego W Magii Maga) podnoszenia czegoś oprócz Mocy - bo dojdziemy do paradoksu Wielkich Magów z Umysłem 4 czy 6.... tak sie nie robi
a wtedy zaklęcie można odeprzeć odpornościami i Mocą Czaru - odporności na 30 poziomie wojacy już mają niezłe (a przynajmniej powinni :-P), a magowie duża moc czaru I odporności. więc nie widze problemu by rzuty uprościc do 1go rzutu. a do 20 poziomu znajdź mi Maga z Umysłem powyżej 12. Podpowiem że graczy to raczej nie będzie z taką statą dużo. Wiesz... działa to na prostych umysłem, a miej te 30 Mocy - Eligio zajeło to 23 czy 24 poziomy, z w miare zrównoważonym rozwojem, a Elemici przeciez Moc i Umysł dostają co kilka poziomów gratisem więc... kumasz mnie? To wysoki poziom będzie, a wtedy przeciwnicy też już nie w ciemię bici będą. Dlatego chyba jestem za 1 rzutem na Umysł celu zaklęcia. | |
|
| |
Zirgin Twórca Światów
Liczba postów : 1790 Age : 35 Skąd : Wasada-Marath's Island Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Sro Lut 06 2008, 19:14 | |
| jednak elemici to wypasione dupki | |
|
| |
Barlogg Wyrocznia Wysp Chaosu
Liczba postów : 1820 Age : 39 Skąd : The Land of the Dead Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D Registration date : 14/01/2008
| Temat: Re: Magia Wody Czw Lut 07 2008, 08:43 | |
| toć ba :-D a tacy niepozorni :-P | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Magia Wody | |
| |
|
| |
| Magia Wody | |
|