Wyspy Chaosu
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksAktualnościGallerySzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Magia Wody

Go down 
3 posters
AutorWiadomość
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimePon Sty 21 2008, 08:31

Zaklęcia a także umiejętności związane z magią Wody - Robiłem je pod Rycerza magii Wody, ale nadają się na wykorzystanie przez innych

Spec: Dotyk Mrozu – ręce maga stają się bardzo zimne i oszronione, (ok. -80 stopni C) i zdają się wysysać ciepło z otoczenia. Nie sprawia to żadnych ran magowi, ale każda runda, w której dotyka on osoby lub ‘wrażliwego’ na zimno przedmiotu zadaje obrażenia = 14, atak rękami zadaje dodatkowo +3 obrażeń od zimna. PM: 3/r, Opóźnienie: 6

Spec: Lodowy Promień – mag koncentruje Moc w oczach, aż zaczynają lekko świecić błękitnym blaskiem (trwa to rundę). Po tym czasie następuje ‘wyładowanie’ tejże Mocy w postaci bladoniebieskich, ledwo widzialnych, cienkich promieni. Wszystko z czym zetknie się promień (w miejscu zetknięcia) natychmiast zamarza, pojawiają się tam kryształy lodu. Promień działa do czasu, aż mag wyczerpie moc, jaką w to zaklęcie włożył w pierwszej rundzie. W następnych rundach mechanicznie działa to jak atak – każde 1 opóźnienia, przez które mag ‘patrzy’ na cel, zadają obrażenia czaru. Oczywiście nie ma potrzeby rzucać na trafienie w kolejnych rundach, a jedynie przy inkantacji dla zaklęcia. [Obrażenia: 3 obrażeń. Opóźnienie: runda, Koszt: 5 PM/r, zasięg: 50m]

Spec: Wodny bicz – Mag z dostępnej wody tworzy wodny kształt bata – wymagane są 2 litry wody. Włada nim tak dobrze, jak włada tym zaklęciem – normalne rzuty na trafienie przeciwnika. [Obrażenia: Moc, Koszt: 12PM, Opóźnienie czaru: 6 rund, Opóźnienie ataku: 3, Czas trwania: 1h]

Spec: Wodna Maska – Czar ten obleka twarz celu w płynną barierę, całkowicie nieprzepuszczalną (nie chroni przed obrażeniami – przelatują przez nią, ale nie przepuszcza powietrza), duszącą powoli cel. A gdy otworzy usta (naturalny odruch przy duszeniu), zalewa wodą jego gardło, ostatecznie topiąc go. [Obrażenia: jak duszenie/topienie, Koszt: 18PM, Opóźnienie czaru: 8, Czas trwania: 12 rund, Trudny (+k10)Test na Umysł by odeprzeć zaklęcie]

Spec: Fala Północy (5 poziomów) – Wyrywa dużą ilość wody z wód gruntowych i zbiera z powietrza przed magiem, a także tworzy z mocy w pionowy, falujący wokół maga kształt, lekko lśniący niedużymi, ostrymi kryształkami lodu, a następnie formuje się w falę i mknie we wskazanym kierunku. Zaklęcie przewraca przeciwników, rani ich dotkliwie lodem, może ich także udławić lub utopić. I oczywiście jeśli osoba nie utrzyma równowagi (tylko na pierwszym poziomie zaklęcia może) zostaje poniesiona z wodą w okolice maksymalnego zasięgu lub rozpłaszczona na drzewie/ścianie. Wyższe poziomy zaklęcia wyrywają nawet drzewa z korzeniami i niszczą budynki (na chłopski rozum – taka ‘lekko zamarznięta’ fala tsunami).

[tr]
1 poziom 2 poziom 3 poziom 4 poziom 5 poziom
PM: 20 40 160 320 640
Opóźnienie: 12 20 28 36 40
Obrażenia 20 + Moc 40 + Moc 80 + Moc x2 120 + Moc x2 240 + Moc x3
Zasięg: 10m 15m 30m 60m 120m
Długość: 3m 6m 14m 28m 40m
Wysokość: 1m 2m 4m 6m 10m
Szybkość: 32 16 8 6 4
Efekty: Przewraca, 20% szans że każdy cel oddychający powietrzem traci następną rundę – zachłyśnięcie wodą Przewraca, Wyrywa małe drzewka, 40% szans że cel się zachłyśnie – liczone po upadku, 10% szans że się zacznie dusić Przewraca, Wyrywa drzewa, każdy cel oddychający powietrzem traci następną rundę liczone po upadku – zachłyśnięcie wodą, 40% szans że się zacznie dusić Niszczy wszystko na swej drodze.

Umi: Oddychanie pod wodą – Poziom 10. Osoba z tą zdolnością oddycha tak samo dobrze w wodzie jak i poza nią. Jest to spowodowane długotrwałą więzią z mocą wody.

Umi: Widzenie w całkowitej ciemności –Poziom 15. Umiejętność ta pojawia się u magów wody, którzy bardzo długo przebywają w związku z mocami Wody. Spowodowane jest to najpewniej naturalnymi ciemnościami w głębinach oceanów. Widzenie jedynie w odcieniach szarości.

Umi: Echolokacja - Poziom 20. Umiejętność widzenia w cieczy poprzez wysyłanie niesłyszalnych dla większości humanoidów dźwięków, które odbite wracają do maga. ‘Widzi’ w ten sposób zarówno istoty jak i przemioty i podłoże – wszystko co znajduje się w zasięgu zarówno o fizycznej formie jak i stworzenia związane z wodą – jak żywiołaki wody, mimo tego, że są zmiennokształtne. Oczywiście interpretacja kształtów nie zawsze jest jednoznaczna - np posąg może być wzięty za nieruchomego humanoida.

Umi: Odporność na wysokie ciśnienie – Poziom 25. Zmniejsza obrażenia spowodowane wysokim ciśnieniem, jak np. mocne strumienie cieczy, gazu o Moc x2 obrażeń. Całkowicie niweluje obrażenia związane z głębokością zanurzenia. Wytrzymałość +2

Umi: Znajomość języka Wody – Poziom 30. Umiejętność porozumienia się z inteligentnymi stworzeniami związanymi z wodą. Jest to jakby znajomość uniwersalnego wodnego języka. Działa jak Obłaskawianie Zwierząt na istoty o zwierzęcej inteligencji (oczywiście wodne).


Ostatnio zmieniony przez dnia Wto Sty 29 2008, 09:10, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Issir
The Force is with u young Padawan
The Force is with u young Padawan
Issir


Male Liczba postów : 1044
Age : 35
Skąd : The Great Dunpeal Empire
Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :)
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimePon Sty 21 2008, 11:42

Niektóre zaklęcia bardzo fajnie wyszły. Sporo nowych rozwiązań szczególnie przy nie bitewnych zaklęciach. Osobiście jak dla mnie maska zdecydowanie za kozacka jeśli chodzi o efekt działania Very Happy ale cyś zdecyduje.
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeWto Sty 22 2008, 12:41

dobra po kolei :

Wodna maska

rzecz nie potężna lecz skuteczna wymaga koncentracji podczas rzucania, wiedzy oraz przeciwstawnego rzutu na umysł ofiara bohater.
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeWto Sty 22 2008, 12:50

jestem z tych zaklęć dumny osobiście: Wodna Maska, Lodowy Promień oraz umi: Odporność na wysokie ciśnienie - dodaje realizmu tym wszystkim pływającym GŁĘBOKO tylko z Oddychaniem pod wodą. a ta fala - przyznam, jest wielka. ale zasięgowo niszczące wysokopoziomowe zaklęcia ognia nie są mniejsze więc wydaje mi się git
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeWto Sty 22 2008, 13:23

szczerze mówiąc ja się zastanawiam czy moje zdolności nie są za drogie Smile

a Bliżej tematu nie masz nic przeciwko testowi przeciwstawnemu umysłu?
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeWto Sty 22 2008, 13:26

z tą maską? czemu akurat umysł? test na CECHĘ?!? troche mi to dziwnie chyba. jak dla mnie tylko odporności i Moc Czaru jak coś. bo test na cechE?!? tego miało nie być jak dobrze pamietam
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeWto Sty 22 2008, 14:14

mi się wydaje że nie mówiłem nic o tym że nie będzie testów na cechy ale jak chcesz to moge nie przypisywać tego do cechy tylko do podcechy.

A co do Echolokacji to to może namierzyc każdy obiekt który 'odbija' fale dzwiekowe nie powie ci czy obiekt jest żywy czy nie. Można się tylko tego domyślać a jak ktoś stoi za słupem to już po tobie Razz
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeWto Sty 22 2008, 14:25

ale jakiej podcechy wtedy?!? bo zgłupiałem
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeSro Sty 23 2008, 11:28

Fale opóźnienia 2x większe i koszty 2x większe albo ja u tatith zmniejsze wszystkie koszta bo cos tu jest nie feir Razz ja włócznią za 10 PM zadaje pojedyńczemu celowi 44 obrażenia a ty rozsnuwasz fale na 10 metrów i co najmniej 24 zadajesz(zakładam że żaden głupiec nie bedzie tworzył fal z moca poniżej 4). Tak wiec co najmniej podwoić koszty a czas rzucania x2 takie moje zdanie a co ty na to Issirze?
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeCzw Sty 24 2008, 08:56

Zigi dorzuć tu zaklęcia wodne - jakie miałeś - tą lodową zbroję, więzienie, te sprężone strumienie i w ogóle - tam jeszcze kiedyś była taka spora osłonka która sprawiała że koleś w środku lata - to też z wody było jak pamiętam

P.S. Edytowałem mechanikę tej fali - zobaczcie czy jest lepiej.
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeWto Sty 29 2008, 09:11

Wstawiłem test na Trudny (+k10) test na Umysł dla tej Maski. Pasuje czy wstawić zwykły?
Powrót do góry Go down
Issir
The Force is with u young Padawan
The Force is with u young Padawan
Issir


Male Liczba postów : 1044
Age : 35
Skąd : The Great Dunpeal Empire
Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :)
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeWto Sty 29 2008, 14:52

Zelży na jakim poziomie można wykupić zaklęcie. wtedy ci powiem.
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeWto Sty 29 2008, 15:10

pewnie ok 10-15. jednak troche finezji trza miec
Powrót do góry Go down
Issir
The Force is with u young Padawan
The Force is with u young Padawan
Issir


Male Liczba postów : 1044
Age : 35
Skąd : The Great Dunpeal Empire
Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :)
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeWto Sty 29 2008, 15:23

hmmm myślę jednak że normalny test.
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeWto Sty 29 2008, 15:26

ewentulanie zrobić ze od Mocy wysokości 30 będzie test +1k10, przy 40 +k20. zresza może zrobić taki system do wszystkich zaklęć z rzutami obronnymi he?
Powrót do góry Go down
Issir
The Force is with u young Padawan
The Force is with u young Padawan
Issir


Male Liczba postów : 1044
Age : 35
Skąd : The Great Dunpeal Empire
Praca/Hobby : Wianie,wycie tudzież pędzanie i po polach hulanie :)
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeWto Sty 29 2008, 16:18

Mozna pomyśleć.
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeWto Sty 29 2008, 17:50

em sory to miał yc test przeciwstawny. Wiecie co to test przeciwstawny?
robi test rzucający
odejmuje od wartości umysłu wartosć wyniku rzutu kostką ma jakąś liczbę załóżmy 4
robi test ofiara
robi to samo wyszło jej załóżmy 5

porównujemy wartości kto ma większą ten wygrywa i usz
Wygrywa ofiara zaklęcie sie nie udaje wygrywa bohater zaklęcie sie udaje
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeSro Sty 30 2008, 08:03

aha. trudno :-D
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeSro Sty 30 2008, 10:40

no chyba ze chcie koniecznie testy na umysł rzucającego
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeSro Sty 30 2008, 10:53

koniecznie nie, ale tak jest szybciej - mniej rzutów - i wymaga od rzucającego (wielkiego Pana Uczonego W Magii Maga) podnoszenia czegoś oprócz Mocy - bo dojdziemy do paradoksu Wielkich Magów z Umysłem 4 czy 6.... tak sie nie robi

a wtedy zaklęcie można odeprzeć odpornościami i Mocą Czaru - odporności na 30 poziomie wojacy już mają niezłe (a przynajmniej powinni :-P), a magowie duża moc czaru I odporności. więc nie widze problemu by rzuty uprościc do 1go rzutu. a do 20 poziomu znajdź mi Maga z Umysłem powyżej 12. Podpowiem że graczy to raczej nie będzie z taką statą dużo. Wiesz... działa to na prostych umysłem, a miej te 30 Mocy - Eligio zajeło to 23 czy 24 poziomy, z w miare zrównoważonym rozwojem, a Elemici przeciez Moc i Umysł dostają co kilka poziomów gratisem więc... kumasz mnie? To wysoki poziom będzie, a wtedy przeciwnicy też już nie w ciemię bici będą. Dlatego chyba jestem za 1 rzutem na Umysł celu zaklęcia.
Powrót do góry Go down
Zirgin
Twórca Światów
Twórca Światów
Zirgin


Male Liczba postów : 1790
Age : 35
Skąd : Wasada-Marath's Island
Praca/Hobby : Rozmowy z Ziemią
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeSro Lut 06 2008, 19:14

jednak elemici to wypasione dupki Very Happy
Powrót do góry Go down
Barlogg
Wyrocznia Wysp Chaosu
Wyrocznia Wysp Chaosu
Barlogg


Male Liczba postów : 1820
Age : 39
Skąd : The Land of the Dead
Praca/Hobby : Głębokie rozważania. O śmierci i takie tam :D
Registration date : 14/01/2008

Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitimeCzw Lut 07 2008, 08:43

toć ba :-D a tacy niepozorni :-P
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Magia Wody Empty
PisanieTemat: Re: Magia Wody   Magia Wody I_icon_minitime

Powrót do góry Go down
 
Magia Wody
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Magia Wody
» Magia
» Magia Ognia
» Magia Nihilistyczna
» Magia Cieni

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Wyspy Chaosu :: Śmietnik :: Archiwum-
Skocz do: